English

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

رشد و پیشرفت کشور در گرو اراده قوی ملی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:میزان رشد و پیشرفت ما به نسبت اراده قوی و توکلی است که ما داریم.

رشد و پیشرفت کشور در گرو اراده قوی ملی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از واحد تولیدی تک پرس، در نشست بصیرتی با مجموعه این واحد تولیدی، با اشاره به آیات و روایات مبنی بر اینکه عرق ریختن کارگران در هنگام کار و تلاش، برابر با قطرات خون شهداست بیان کرد: این سخنان حکایت از ارزشمندی جایگاه کارگران در به حرکت دراوردن چرخ تولید دارد.

وی گفت: کار و فعالیت اقشار مختلف در بخش های مختلف نظام به ویژه در جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته موجب خودکفایی و قطع وابستگی به دیگر کشورها شده است. نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد و اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت این جنگ و ارائه راهکارهای مناسب برای اقتصاد مقاومتی دارد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به برخی کوتاهی ها در عمل به فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب در بحث جنگ اقتصادی اظهار کرد: متاسفانه کوتاهی هایی در اجرایی نمودن این منویات پرمحتوا از سوی همه صورت گرفته و جامعه، جبهه اقتصادی ندارد. اگر جامعه به این باور برسد که میدان، میدانِ جنگ اقتصادی است، قطعا هر کسی با هر توانی در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور و تولید داخلی وارد عرصه نبرد می شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: متاسفانه از سویی برخی دست اندرکاران و کارگزاران بخش اقتصادی، دارای تفکرات انقلابی نبوده همچنان که با نگاهی به تاریخ کشور در بخش های مختلف شاهد این امر هستیم که در بعضی برهه ها متحمل تحریم های بسیار سختی بودیم اما بیشترین پیشرفت ها در همان برهه اتفاق افتاده است.

وی افزود: کشور ما از ابتدای انقلاب در بحث ادوات نظامی با شدیدترین تحریم ها مواجه بودیم همچنان که بارها بیان شده حتی از محصولی همچون سیم خاردار نیز محروم بودیم. با این سختی ها در بخش نظامی امروز بیشترین پیشرفت را داریم و لذا بیشترین پیشرفت ها در همان بخش هایی است که بیشترین تحریم ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام یوسفی در ادامه تصریح کرد: امروز به مرحله ای از توان نظامی رسیده ایم که آنهایی که در دوران دفاع مقدس از فروش هرگونه تجهیزات به ما خودداری می کردند امروز در صف خرید تسلیحات نظامی ساخت فرزندان این مرز و بوم هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به عدم پیشرفت در صنعت خودرو کشور اضافه کرد: روزی در تاریخ این سرزمین با تمام کمبودها خودرو پیکان توسط صنعتگران کشورمان ساخته شد و امروز متاسفانه با وجود تمام امکانات هنوز پیشرفتی در حوزه صنعت خودرو نداشته ایم.

وی یادآور شد: از آنجایی که کار در بسیاری حوزه ها بدون تفکر بسیجی و با تفکر کاسبی صورت گرفته و همین تفکر کاسبی بر برخی شریان های اقتصادی کشور مسلط شد، مانع جهش در بخش های مهم اقتصادی گردید. لذا میزان رشد و پیشرفت ما به نسبت اراده قوی و توکلی است که ما داریم.

حجت الاسلام یوسفی در پایان عنوان کرد: امروز دولت مردمی در عرصه های مختلف به دنبال ایجاد بسترهای اقتصادی مناسب برای معیشت خانوارهاست. تورم کاهشی شد هر چند لازم است که این عدد تک رقمی شود. اما مهم تلاش دولت برای کاهش مشکلات اقتصادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه