English

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین :

توجه به اقتصاد رسانه در اولویت مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: توجه به اقتصاد رسانه از سوی دستگاههای اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

توجه به اقتصاد رسانه در اولویت مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، نشست مشترک شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات روز دوشنبه با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در استانداری قزوین برگزار شد.

سید مصطفی جعفری در این نشست با اشاره به ضرورت تعامل رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: تامین درآمد پایدار برای رسانه‌ها و اقتصاد رسانه یکی از مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین تصریح کرد: در قانون برای همکاری دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها مواردی تعریف شده که می‌توان از این اعتبار برای حمایت از رسانه‌های خودگران استفاده کرد و بودجه‌هایی را برای آن‌ها در طول سال اختصاص داد.

وی یادآورشد: تکریم خبرنگاران و رسیدگی به معیشت آن‌ها یکی دیگر از مواردی است که باید به آن اهمیت داده شود لذا انتظار داریم مدیران روابط عمومی‌ دستگاههای اجرایی از رسانه‌هایی که اخبار آن‌ها را به طور مستمر منتشر می‌کنند بدون نگاه خطی حمایت کنند.

جعفری با اشاره به برنامه های این تشکل صنفی برای خبرنگاران اظهارداشت: کمک به فعال شدن تعاونی مسکن خبرنگاران، صدور کارت خبرنگاری یک شکل برای تمام فعالان رسانه با همکاری یکی از بانک‌ها، ساماندهی نشست‌های خبری و دعوت از خبرنگاران فعال و میدانی برای حضور در این نشست‌ها، حمایت حقوقی و معنوی از خبرنگاران و جلوگیری از شکایت نهادهای اجرایی از خبرنگاران را از مهمترین نیازهای این بخش دانست.

وی اظهار کرد: براساس بخش‌نامه کشوری، رسانه‌های برخط و الکترونیکی مشمول انتشار آگهی‌های دولتی هستند و باید تمام دستگاه‌های اجرایی آگهی‌ها را از طریق اداره‌های فرهنگ و ارشاد بین رسانه‌ها توزیع کنند؛ اما بعضی از دستگاه‌ها در این زمینه همکاری لازم را ندارند.

به گفته رئیس خانه مطبوعات استان قزوین، بازدید مستمر و ماهانه از رسانه‌ها از سوی مدیران روابط عمومی ادارات می‌تواند به بررسی وضعیت رسانه‌ها کمک کند.

وی اظهارداشت: حمایت ویژه در برگزاری جشنواره‌ و نمایشگاه‌ها و تشکیل کمیته روابط عمومی و رسانه در خانه مطبوعات هم از مواردی است که در بهبود وضعیت رسانه‌ها موثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه