English

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین:

همراهی مردم و امید آفرینی در جامعه با جهاد تبیین میسر می شود

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: ما وظیفه داریم بنا بر فرمایشات حضرت آقا با شفافیت و دقت در اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم ضمن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین، در جامعه امید آفرینی ایجاد کنیم.

همراهی مردم و امید آفرینی در جامعه با جهاد تبیین میسر می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد محجوب سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری این شرکت در نشست مشترک مدیران صنعت آب و برق استان با ائمه جمعه و جماعات که با هدف استفاده از ظرفیت و پتانسیل علما در بحث فرهنگ سازی مدیریت صحیح مصرف برای گذر از پیک تابستان 1402 برگزار شد با اشاره تغیر اقلیم و کاهش میزان بارندگی در سال آبی جاری اظهار نمود: متاسفانه استان قزوین برای سومین سال پیاپی وارد خشکسالی شده که این موضوع در 50 سال اخیر بی سابقه بوده و نشانگر شکننده بودن منابع آبی استان ما است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین در ادامه خاطر نشان کرد: ما بعنوان متولیان حوزه آب در استان وظیفه داریم شرایط بهره برداری از منابع آبی استان را بهبود ببخشیم و آنچه که امروز از ائمه جمعه و جماعات انتظار می رود کمک به ما در زمینه جهاد تبیین است، چیزی که حضرت آقا بسیار بر آن تاکید دارند یعنی در گام اول باید خدمتی که به مردم ارائه می گردد، با زبان ساده بیان شود.

محجوب تاکید کرد: متاسفانه در جامعه امروز ما سرخوردگی و بی اعتمادی در حال رشد است و این موضوع از غفلت ما، در جهاد تبیین نشاءت می گیرد، در حالیکه علیرغم تمام تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی اتفاقات بسیار مثبت و امیدبخشی با تلاش شبانه روزی همکاران بخش آب استان در اجرا می باشد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: درخواست من به عنوان یکی از خادمین صنعت آب استان از روحانیون و علمای بزرگوار حساس کردن و ترغیب مردم در باب مسئولیت پذیری در موضوع انفال بویژه در حوزه آب است.

وی افزود: بی تفاوتی در حوزه آب درد بسیار بزرگی است، نباید انتظار داشته باشیم همه مسائل با قوه قهریه حل شود، زمانی می توانیم در صیانت از منابع خود موفق باشیم که در حوزه کاری خود بتوانیم در جامعه شفافیت، روشنگری و  احساس مسئولیت را ایجاد کنیم به این معنا که اگر اتفاقی خلاف مسائل عامه صورت گرفت همگی احساس مسئولیت کنند.

محجوب در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: تقاضای بنده از ائمه عزیز جمعه و جماعات این است که با سخنرانی و نفوذ کلامی که دارند در حوزه جهاد تبیین در کنار ما باشند تا با یاری خداوند متعال بتوانیم با مدیریت صحیح مصرف آب و برق همچون سال گذشته از این شرایط سخت گذر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه