English

مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد استان قزوین:

امام جمعه قزوین به جای صلح و سازش آتش بیار معرکه شده است

مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد استان قزوین و رو حانی فعال گفت:امام جمعه فعلی و نماینده ولی فقیه استان قزوین به عنوان پدر معنوی استان به جای جانبداری یک جانبه از یک فرد میان افرادی که دارای اختلاف هستند صلح و سازش ایجاد کند زیرا وجود اختلاف برای استان و مردم آسیب است.

امام جمعه قزوین به جای صلح و سازش آتش بیار معرکه شده است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی مدیرکل اسبق اسناد کتابخانه ملی و مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد استان قزوین و روحانی فعال و مردمی در گفتگو با خبرگزاری موج قزوین درباره  اختلافات ایجاد شده میان برخی مسئولان اجرایی استان قزوین و هجمه های صورت گرفته علیه نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: ناجوانمردانه به ایشان حمله میکنند؛ ایشان  از ابتدای انقلاب  به این نظام خدمت کرده است  و تابع ولایت و رهبری بوده و هست ایشان در همه عرصه ها ولایتمداری حود را به همه مردم ثابت کرده است و ایشان برای استان و شهرستان حوزه انتخابیه خود خدمات بسزایی داشته  است اما در این میان برخی افراد آتش بیار معرکه هستند  و به جای آنکه برای ایجاد صلح و دوستی میان نماینده و  مدیریت ارشد استان گام بردارند یک جانبه از استاندار دفاع  میکنند.

 او با بیان اینکه عملکرد تیم اجرایی استان نسبت به استانهای دیگر ضعیف است تصریح میکند: مدیریت ارشد  استان تجربه کافی برای کار اجرایی ندارد؛ در این میان رئیس  جمهور ما هم مظلوم واقع شده است زیرا در این شرایط که  کشور با تنگناهای اقتصادی زیادی روبرو هست  وحریم های ظالمانه آمریکا وشیطنت های صهیونیست روبرو هستیم و کشور و استانها وشهرهای  ایران نیاز به آرامش وامنیت داریم نه تنش و عده ای در این استان اختلاف بین مردم و مسولان ایجاد میکنند.

وی در ادامه بیان داشت: باید افرادی  روی کار بیایند که از هر لحاظ کارآمد و سرآمد باشند؛ ولی در  استان قزوین این اتفاق صورت نگرفته است. 

این روحانی فعال و مردمی با بیان اینکه استاندار شناختی از استان  ندارند و مانند این است که استان جزو زنجان شده باشد یا  در حوزه مدیریت فرهنگی افراد زیادی انتقاد دارند و شاهد  هستیم نیروهای پیشکسوت را خانه نشین کرده است.

وی بیان داشت: مدیریت ارشد استان قزوین در انجام کارها با دیگران  مشورت نمی کند و همین ها موجب ایجاد مشکل شده است.  

حسینی توضیح میدهد: هر که دوستدار رهبری و نظام  باشد میداند در آستانه انتخابات آن هم در شرایط سختی  که با آن روبرو هستیم زمان جابه جایی نیست. یک مدیر در  پنج یا نهایت شش ماه اول  ورود به استان باید چیدمان خود را  انجام دهد؛ جابه جایی های متعدد به مناطق و مردم آسیب  وارد میکند. 

او با تاکید براینکه اختلافات و جابه جایی ها به زیان مردم  است و به استان آسیب وارد میکند بیان میکند: برای  مدیریت بهتر استان قزوین باید با عقلای استان آنهایی که خانه نشین  شده اند یا آنهایی که در تهران به سر می برند مشورت شود.  نباید اجازه دهیم آنهایی که دارای کوله باری از تجربه هستند  باوجود اینکه نظرات آنها مفید و سازنده هست خانه نشین  شوند.

 این روحانی مردمی با بیان اینکه اختلاف پراکنی ها بستر  ایجاد میکند که برخی ها به نفع خود سوء استفاده کنند؛           می افزاید: اگر در استان قزوین مانند استانهای اصفهان و  یزد اتحاد و همدلی وجود داشته باشد و همه در رسیدن به  منافع استان و پیشرفت آن وجه اشتراک داشته باشند به  نتایج خوبی میرسیم؛ ولی در استان قزوین اینگونه نیست  و هر که مسئولیتی به دست بیاورد میخواهد دیگران را از  سر راه بردارد.

 حسینی همچنین مطرح میکند: مرحوم آیت ا...  باریک بین امام جمعه فقید قزوین همیشه تلاش میکرد ایجاد اتحاد و تعادل در استان حاکم باشد و درحال حاضر نیز انتظار میرود راه این امام جمعه فقید ادامه داشته باشد ولی امام جمعه فعلی و نماینده ولی فقیه استان قزوین به  عنوان پدر معنوی استان به جای جانبداری یک جانبه از یک  فرد میان افرادی که دارای اختلاف هستند صلح و سازش  ایجاد کند زیرا وجود اختلاف برای استان و مردم آسیب است.

وی در پایان گفت: از روحانیون وطلاب وچهره های دانشگاهی وفرهنگی که دلسوز استان قزوین هستند تقاضا داریم جلوی   بی تقوا ها بایستند و اجازه ندهند عده ای به جای خدمت به مردم آتش اختلاف را با نفت زیاد کنند و به تنش ها دامن بزنند و مردم را مقابل مسولان قرار دهند، امروز سکوت در مقابل این همه نفرت پراکنی در استان قزوین جایز نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه