English

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین :

آقای شهردار حق ندارد بدون اطلاع شورا اقدام به افتتاح کند

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین گفت: آقای شهردار بعد از این همه سوال از طرف شورا ، که متاسفانه اغلب با پاسخهای ناکافی و قانع نکننده هنوز به این باور و نتیجه نرسیده است ، شهردارحق ندارد بدون اطلاع شورا نسبت به این پروژه که مدام دستخوش تغییر در تکمیل و تحویل آن شده است اقدام به افتتاح آن نماید.

آقای شهردار حق ندارد بدون اطلاع شورا اقدام به افتتاح کند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق بازدیدی که بنده به عنوان رئیس کمیسیون بانوان و نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورا از بوستان بزرگ بانوان انجام دادم، متاسفانه هنوز به طور کامل این پروژه اجرا نشده است و نباید به صورت ناقص افتتاح شود.

وی افزود: این پروژه باید برای ایام نوروز افتتاح می شد اما بنا به درخواست اعضای شورا به جهت تکمیل صحیح و فنی پروژه این مدت به ایام روز شوراها تغییر یافت و بازهم به دلیل نقص در پروژه مقرر شد در ایام دهه کرامت افتتاح صورت گیرد.

به گفته اشدری، ما بنا نداریم به هر قیمت که شده پروژه افتتاح کنیم بلکه باید با تمام شرایط استاندارد پروژه ها برای شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: در بازدید از بوستان بانوان عنوان شد که پس از افتتاح یک هفته بوستان تعطیل می شود تا نواقص برطرف شود این واقعا چه کاری است؟ ما که نمی توانیم مردم را فریب بدهیم .

وی تصریح کرد: شهرداری باید پاسخگو باشد که شورا کجای کار است؟ ما به دنبال حفظ آبروی شهرداری هستیم و قصد ضربه زدن و آسیب به فردی را نداریم.

اشدری تاکید کرد :آقای شهردار بعد از این همه سوال از طرف شورا ، که متاسفانه اغلب با پاسخهای ناکافی و قانع نکننده هنوز به این باور و نتیجه نرسیده است که شورا میزبان مردم و مسئولین و تصمیم گیرنده در زمان و نحوه برگزاری و دعوت کننده است ، حق ندارد بدون اطلاع شورا نسبت به این پروژه که مدام دستخوش تغییر در تکمیل و تحویل آن شده است اقدام به افتتاح آن نماید.

وی ادامه داد: از سویی کمسیون بانوان و خانواده با همراهی مشاورین زبده در حوزه مادر و کودک در اصلاح و تکمیل این پروژه نقش بسزایی داشتند و شورای ادوار مخصوصا  بانوان شورا در ادوار گذشته هم در اجرای این پروژه نقش موثری داشتند -این پروژه مثل بسیاری از پروژه ها که در دور ششم افتتاح شد حاصل تلاش مجموعه شوراهای ادوار است - و همینطور پایگاه بسیج بانوان این منطقه  در خیابان راه آهن ما را همراهی کرده‌اند که لازم بود در افتتاح پروژه حضور داشته باشند که متاسفانه  مدیریت شهری با اقدام عجولانه و بی تدبیری و بی تفاوتی از آن گذر کرد.

اشدری همچنین از نحوه دعوت و اطلاع رسانی اعضای شورا از زمان افتتاح بوستان بانوان گلایه نمود وگفت: بنده به عنوان عضو شورا و رییس کمیسیون از زمان افتتاح خبر نداشتم و به محض بازدید از این بوستان از طریق پیامک مطلع شدم.گویا طرف مقابل ما هنوز به شورا و همراهی با این نهاد اعتقادی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه