English

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران :

توسعه استان ها درحوزه منابع آبی در گرو داشتن نقشه راه و نیروی انسانی متخصص می باشد

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: توسعه استان ها درحوزه منابع آبی در گرو داشتن نقشه راه و نیروی انسانی متخصص می باشد.

توسعه استان ها درحوزه منابع آبی در گرو داشتن نقشه راه و نیروی انسانی متخصص می باشد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، هوشنگ ملایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی  شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشست تخصصی بهره وری که با حضور معاونین برنامه ریزی شرکت های آب منطقه ای کشور در محل سالن جلسات شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار گردید، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای پیاده سازی باشگاه بهینه کاوی و همچنین نحوه تعریف شاخص های اختصاصی بهره وری می باشد.

ملایی گفت: امروزه یکی از مهمترین چالش های حوزه اقتصاد کشور بهره وری پایین می باشد و دلیل این موضوع هم عدم برنامه ریزی صحیح در این خصوص است.

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران به نقش کلیدی مردم در مدیریت مصرف اشاره کرد و عنوان داشت: لازمه اجرای برنامه ها همراهی مردم است و برای اینکار ما باید در حوزه عملکرد و اقدامات خود شفافیت و مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: در جایی که نقش مردم کمرنگ شده کنترل هم به همان میزان کاهش یافته لذا باید از ظرفیت بهره برداران در تدوین برنامه ها استفاده کنیم و کارهای نظارتی را نیز به آن ها واگذار می کنیم.

ملایی تصریح کرد: ما برای توسعه استان درحوزه منابع آبی نیازمند نقشه راه به عنوان اولین گام هستیم و در ادامه نیز پژوهش، تحقیقات و آموزش نیروی انسانی در کنار شفافیت در ارائه گزارشات با هدف جلب مشارکت و همکاری مردم می تواند کمک حال ما در مسیر توسعه پایدار در استان می باشد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: نقش ما به عنوان بخش حاکمیتی ایجاد هماهنگی در راستای مدیریت مصرف آب می باشد و لازمه این کار تغییر نگرش مردم نسبت به بهره وری در حوزه منابع آبی است.

شایان ذکر است این نشست با همکاری مشترک دفتر تحقیق، توسعه، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت آب منطقه ای استان قزوین برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه