English

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

دستبند پلیس بردستان قاچاقچیان موادمخدر

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 20 کیلوگرم تریاک خبرداد وگفت: دراین خصوص 2 نفردستگیر و یک دستگاه خودرو سواری سمند توقیف شد.

دستبند پلیس بردستان قاچاقچیان موادمخدر

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین درتشریح جزئیات این خبراظهارداشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر جابجایی موادمخدر توسط قاچاقچیان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

 وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی سواری سمند حامل محموله مواد را در عوارضی " قزوین-رشت" شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند. 

 فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از توقف خودرو و دربازرسی به عمل آمده توسط ماموران با رعایت موازین شرعی قانونی ، 20 کیلوگرم تریاک کشف، و 2 نفر در این خصوص دستگیر شدند. 

 سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه