English

با حضور وزیر راه و شهرسازی همزمان در سراسر کشورصورت گرفت؛

افتتاح ۳۲۶ واحد نوسازی طرح بافت فرسوده شهری در استان قزوین

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:۳۲۶ واحد نوسازی طرح بافت فرسوده شهری در استان قزوین به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

افتتاح ۳۲۶ واحد نوسازی طرح بافت فرسوده شهری در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر گفت:به مناسبت دهه کرامت و ولایت امام رضا (ع) ۳۲۶ واحد از بافت های فرسوده شهری استان قزوین که نوسازی شده اند همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

وی افزود: در این آیین افتتاح که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار میشود شاهد افتتاح در مناطق استان قزوین می باشیم.

هاشمی بیان داشت: طبق آمارهای صورت گرفته از سال ۱۳۹۸تا ۱۴۰۱ در منطقه ۱شهر قزوین ۴هزار پانصد سی چهار،در منطقه ۲شهر قزوین ۲۸واحد،در منطقه ۳شهر قزوین یک هزار هفتصد پنجاه و یک واحد و در منطقه ۴ شهر قزوین یک هزار نهصد سی و نه واحد و در مجموع ۱۱هزار پانصدهفتاد و شش واحد پروانه در بافت فرسوده صادر شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: این طرح از طرحهای نوسازی مردمی می باشد که با کمک دولت در قالب تسهیلات بازآفرینی و با مشارکت بانک مسکن برای نوسازی بافت های فرسوده شهری در اختیار مردم قرار داده شده است تا بتوانیم با این طرح یاری رسان مردم در حوزه مسکن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه