English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان:

واحد‌های نهضت ملی مسکن در مرحله اسکلت بندی می‌باشد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان گفت: واحد‌های نهضت ملی مسکن در شهر تاکستان در مرحله اول هم اکنون در حال ساخت و در مرحله اسکلت بندی می باشد.

واحد‌های نهضت ملی مسکن در مرحله اسکلت بندی می‌باشد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مرتضی طاهرخانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان با اعلام این خبر گفت:واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر تاکستان در مرحله اول در زمینی به مساحت بالغ بر یک و نیم هکتار در اراضی 224 هکتاری بالای کمربندی به تعداد 348 واحد و در 17 بلوک به مساحت ۴۳ هزار یکصد چهل و شش مترمربع در حال ساخت است و هم اکنون پروژه در مرحله اسکلت بندی می باشد.

وی ادامه داد:در سالجاری و در فازدوم پروژه نهضت ملی مسکن تاکستان احداث 248 واحد در دستور کار قرار دارد که 200 واحد در زمینی به مساحت 1 هکتار به صورت مجتمع طراحی و در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد و همچنین اراضی لازم به 48 نفر از متقاضیان طرح به صورت گروه های ساخت واگذار میگردد. 

طاهرخانی بیان داشت:پروژه اقدام ملی مسکن تاکستان که در دولت گذشته اقدامات آن صورت گرفته در 2 بلوک به تعداد 24 واحد در مرحله نازک کاری می باشد و حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: ۹ هزار ۴۱۷ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان تاکستان ثبت نام کرده اند که تعداد 1361 نفر تائید نهایی شده اند و از این تعداد تاکنون بیش از 650 نفر افتتاح حساب انجام داده اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان در پایان به متقاضیان نهضت ملی مسکن توصیه کرد سرعت و استمرار در واریز وجه توسط متقاضیان به افزایش سرعت پیشرفت پروژه ها کمک شایانی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه