English

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین:

اتاق بازرگانی در دوره ششم با یک برنامه جامع و کاربردی می پردازد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: این ظرفیت عظیم قزوین اهتمام ویژه ای را جهت ارتقاء صنعت گردشگری می طلبد که اتاق بازرگانی در دوره ششم با یک برنامه جامع و کاربردی به انجام اقدامات مقفول مانده در این حوزه می پردازد.

اتاق بازرگانی در دوره ششم با یک برنامه جامع و کاربردی می پردازد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری قزوین و برنامه ریزی و تلاش ویژه جهت پویایی این بخش از برنامه های شاخص اتاق بازرگانی در دوره ششم خواهد بود.

وی افزود: توجه ویژه به حوزه گردشگری به ویژه هموارسازی روند احداث هتل و مراکز توزیستی اقامتی که تا به امروز مقفول مانده از دیگر برنامه های مهم اتاق بازرگانی قزوین است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین یادآور شد: استان قزوین اماکن تاریخی و باستانی ارزشمندی را در خود جای داده و به عنوان یکی از قطب های گردشگری در سطح کشور شناخته می شود.

اتاق بازرگانی

عبدیان ادامه داد: این ظرفیت عظیم قزوین اهتمام ویژه ای را جهت ارتقاء صنعت گردشگری می طلبد که اتاق بازرگانی در دوره ششم با یک برنامه جامع و کاربردی به انجام اقدامات مقفول مانده در این حوزه می پردازد.

وی در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت مناسب منطقه الموت در حوزه گردشگری این چنین بیان کرد: الموت ظرفیت خوبی در بخش بوم گردی دارد و اتاق بازرگانی با همکاری دستگاه های اجرایی در این حوزه ورود پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه