English

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خبر داد؛

تأمین زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های مسکن ملی ایلام در آستانه بهره‌برداری

جلسه شورای تامین مسکن ملی استان با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان در معاونت عمرانی استاندار ایلام برگزار شد.

تأمین زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های مسکن ملی ایلام در آستانه بهره‌برداری
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این جلسه گفت: تعداد زیادی از پروژه های مسکن ملی در مراحل نهایی تکمیل هستند و لازم است زیرساخت‌های این پروژه ها از قبل آماده باشد تا در زمان بهره برداری دچار مشکل نگردد.

وی افزود: پروژه های ۱۶۰ واحدی بلوار شهدای دانشجوی ایلام، ۱۲۸ واحدی دره شهر، ۳۲ واحدی شهر ایوان و ۶۳۰ واحدی تپه ماهور شهر ایلام در اولویت تکمیل و بهره برداری در آینده نزدیک هستند که باید تدابیر لازم برای اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و شبکه های مخابراتی در خصوص این پروژه ها اندیشیده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه هزار و ۸۸ واحدی پارک کوثر ایلام یکی از بزرگ ترین سایت‌های نهضت ملی مسکن است که برای اجرای پروژه و فعالیت پیمانکاران نیاز به شبکه آب و برق موقت داریم و برای اجرای این شبکه ها دستورات لازم صادر و مقرر شد مطابق برنامه زمانبندی دستگاه‌های خدمت‌رسان نسبت به اجرای زیرساخت‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: در پایان تیرماه و پایان شهریورماه بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در صورتی که متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند آماده تحویل به مردم است.

هژبری اضافه کرد: پروژه های خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در استان شروع شده و برای اینکه این پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند، به مردم شریف استان ایلام توصیه می کنیم که نسبت به پرداخت اقساط خود بموقع اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار ایلام در پایان گفت: در این جلسه برای پروژه‌های فوق‌الذکر زمان‌بندی اجرای زیرساخت‌ها تهیه و به دستگاه‌های خدمت‌رسان ابلاغ شد و همه دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به اجرای مصوبات این جلسه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه