English

استاندار ایلام:

آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام در حال اجراست

استاندار ایلام در دیدار با مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام با پیشرفت ۷۵ درصد در حال اجراست.

آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام به برخی از خدمات آبفای استان طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در طول این مدت به ۱۸ روستای بخش جزمان و ۱۳ روستای دهستان داجیوند(بخش مرکزی هلیلان) آب‌رسانی شد.

بهرام‌نیا افزود: تکمیل تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا پایان خرداد‌ماه در اولویت قرار گیرد و تصفیه‌خانه فاضلاب ایلام در قالب قرارداد(بی‌ او‌ تی) تکمیل شود و همچنین تکمیل فاضلاب مهران و ایوان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به آب‌رسانی به روستاهای شهرستان چوار با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، افزود: در قالب آب‌رسانی به مناطق محروم، به بیش از ۱۴ روستای محروم با مشارکت آبفای استان و قرارگاه سازندگی سپاه، آب‌رسانی شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: با دستور معاون اول رییس‌جمهور برای تعمیر و اصلاح سیل‌بندهای شهر ایلام، ۱۸‌هزار میلیارد‌ ریال اختصاص یافت که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو طی زمان‌بندی سه‌ساله، به صورت برابر این اعتبارات را تامین و این پروژه را تکمیل کنند.

استاندار ایلام افزود: با کمک قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا بوده و قرار است که این تعداد روستا به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در استان افزایش یابد.

          

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه