English

استاندار ایلام:

بنای دولت سیزدهم اخلاق‌مداری اسلامی است

استاندار ایلام گفت: رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری سرلوحه مدیران دولت سیزدهم بوده و آن‌چه که داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بنای دولت سیزدهم اخلاق‌مداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام  در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، با اشاره به حمله موشکی و پهبادی به رژیم خبیث و ددمنش صهونیستی، اظهار کرد: این پیروزی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حمایت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به وقوع پیوست دل هر انسان آزاده و کسانی که به حقوق بشر واقعی عنایت داشتند را شاد کردند، به همه این نیروهای مجاهد درود می‌فرستیم و از همه آنها تشکر می‌کنیم.

وی یادآور شد: رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری سرلوحه مدیران دولت سیزدهم است و آن‌چه که داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است، شخصا سرباز نظام هستم و خود را در جایگاه خدمت‌گذاری به مردم می‌بینم.

استاندار ایلام با بیان این‌که بنای دولت سیزدهم، اخلاق‌مداری و حکمرانی اسلامی است، تاکید کرد: «رضایت‌مندی مردم» بزرگترین سرمایه معنوی برای نظام است و همین رضایت‌مندی، انرژی برای خدمت دولت‌مردان به مردم است.

وی بیان داشت: نظام و دولت قائم به شخص نیست و قلم، تفکر و گفتمان شورای اطلاع‌رسانی، در تحلیل و تبیین نگاه‌ها، بیان دستاوردهای دولت باشد.

استاندار ایلام با قدردانی از عملکرد اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان، خاطرنشان کرد: عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان رضایت‌بخش است و از همه اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه استان قدردانی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه