English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

نوعدوستی و یاری رساندن امنیت جامعه را تامین می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: بدون شک نوعدوستی، یاری رساندن و گره گشایی از مشکلات دیگران علاوه بر اینکه خیری ماندگار است ایجاد امنیت در جامعه را به همراه دارد.

نوعدوستی و یاری رساندن امنیت جامعه را تامین می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی استاندار ایلام در مراسم جشن گلریزان که به همت ستاد دیه استان ایلام در سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار شد با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: خیرین در عرصه‌های نیکوکاری حضور دارند و کمک های قابل توجهی به نیازمندان ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد کمک‌های قابل توجهی از سوی نیکوکاران و خیران استان بوده ایم افزود: با توجه به جمعیت استان کمک‌های قابل توجهی از سوی نیکوکاران و خیرین هم استانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقارن این جشن گلریزان در آستانه عید سعید فطر زیبایی این جشن را دوچندان می کند اضافه کرد: قطعا بخشیدن از مال به نیازمندان برکت های فراوانی را به دنبال دارد که کسب آرامش درونی یکی از این برکات محسوب می شود. 

حسنی خاطرنشان کرد: بدون شک نوعدوستی و گره گشایی از مشکلات علاوه بر اینکه خیری ماندگار است ایجاد امنیت در جامعه را به همراه دارد.

رییس دادگستری استان ایلام نیز در ادامه این جشن اظهار داشت: طی سال گذشته ۱۵۵ نفر زندانی با کمک خیرین آزاد شده است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت هیئت صلح استان تصریح کرد: ۲۸ میلیارد تومان توسط این هیئت از شاکیان رضایت گرفته شده است.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون جهت آزادی زندانیان اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۷۸ میلیارد تومان نیز تسقیط محکومیت انجام گرفته است.

علیمحمدی با بیان اینکه ۲۱۹ میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان پرداخت شده است افزود: برخی خانواده در این اوضاع سخت اقتصادی درآستانه فروپاشی هستند و کمک های خیرخواهانه میتواند از این فروپاشی جلوگیری کرده و زمینه آزادی زندانیان غیر عمد را فراهم نماید.

رییس دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس احادیث اگر کسی میخواهد گناهان کبیره اش بخشیده شود باید به فرد مظلوم کمک کند و تسلی افراد غمگین و گرفتار از کفاره های گناهان کبیره است.

در پایان این مراسم ۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع اوری شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه