English

استاندار ایلام:

فرمانداران و مدیران نسبت به گرامیداشت هفته معلم اهتمام لازم داشته باشند

استاندار ایلام با بیان اینکه مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت در بحث برگزاری انتخابات، کنگره اربعین و اسکان مهمانان نوروزی تلاش ارزنده ای داشته اظهار داشت: فرمانداران و مدیران استان نسبت به گرامیداشت هفته معلم اهتمام لازم داشته باشند.

فرمانداران و مدیران نسبت به گرامیداشت هفته معلم اهتمام لازم داشته باشند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش های مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مدیر کل آموزش و پرورش در همه  زمینه هایی که استان به خدمات دستگاه تعلیم و تربیت نیاز دارد پای کار است.

وی از جمله ی این خدمات را کمک به برگزاری انتخابات، کنگره اربعین و اسکان مهمانان نوروزی برشمرد و از همکاری آموزش و پرورش تقدیر به عمل آورد.

 رییس شورای آموزش و پرورش استان به دستور کار جلسه در خصوص گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت فیلسوف قرن شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و اظهار داشت؛ معلمان با وجود کمی و کاستی هایی که بعضاً وجود دارد با تمام ظرفیت در راه تحول و تکامل رسالت خود برای پیشرفت کشور حرکت می کنند.

 وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش از مهمترین شوراهای استان است، از فرمانداران و مدیران استان خواست نسبت به گرامیداشت هفته معلم اهتمام لازم داشته باشند.

 بهرام نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری  امتحانات نهایی به شیوه ی جدید اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به تاثیر مستقیم نمرات آزمون های نهایی در کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این امتحانات از مصادیق حق الناس است.

وی ادامه داد : باید تمام ظرفیت استان به کمک آموزش و پرورش بیاید تا به بهترین شکل ممکن امتحانات برگزار گردد.

استاندار ایلام همچنین به گسترش و توسعه متوازن بین رشته ای و افزایش ظرفیت هنرستان ها اشاره و گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا  سقف تعیین شده برای جذب دانش آموزان و تحصیل آنان  در هنرستان ها به ویژه واحد‌های آموزشی جوار مراکز صنعتی در برنامه هفتم توسعه تحقق یابد.

 گفتنی است در ابتدای این نشست، مصوبات اجرا نشده ی شورا درسال گذشته مطرح و استاندار ایلام دستورات لازم برای اجرایی شدن آن ها صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه