English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

جنگ روانی دشمن باید با هشیاری رسانه ها خنثی شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با جنگ روانی فضای جامعه را ملتهب کند است گفت: بدون شک رسانه و هنر در خنثی سازی این توطئه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

جنگ روانی دشمن باید با هشیاری رسانه ها خنثی شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در مراسم تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان استان ایلام با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید آوینی نماد هنر متعالی، مردمی و انقلابی است و نسل جدید و به خصوص هنرمندان جوان باید بیشتر و بهتر با شخصیت شهید آوینی آشنا شوند و آن شهید والامقام را الگوی خود قرار دهند.

حسنی با بیان اینکه مستندهای منحصر به فرد روایت فتح شهید آوینی تاثیرات فراوانی بر مخاطبان می گذاشت افزود: هنر می تواند از منفعل بودن اشخاص نسبت به حوادث و جریانات جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی‌و هنری درشناسایی چهره های موثر و محبوب در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند افزود: باید تلاش شود ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به شیوه‌های هنری بیان شود.

وی در ادامه به پاسخ پهبادی و موشکی به رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: در این شرایط انسجام ملی و حمایت قاطع از نیروهای مسلح باید مورد توجه همگان قرار گیرد و هنرمندان با خلق آثار هنری حمایت قاطع خود را از فرزندان مدافع ملت و کشور و نیروهای مسلح نشان دهند. 

حسنی ادامه داد: در این شرایط دشمن در حوزه عملیات روانی سناریو‌های متعددی طراحی کرده و باید تلاش شود با هشیاری این توطئه خنثی شود که بدون شک رسانه و هنر در خنثی سازی این توطئه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه تنها نیروهای مسلح در تقابل با دشمن نیستند اضافه کرد: همه ما در تقابل با دشمن هستیم و قطعا نقش‌هایمان مکمل یکدیگر است‌. 

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمن صرفا برای اعلام است نه اقدام تصریح کرد: رسانه‌های دشمن در خدمت اجرای عملیات روانی بوده و رسانه‌های ما نیز باید در تقابل با آنها تلاش کنند این عملیات خنثی شود و امید است این مهم با هشیاری و تیزبینی محقق شود.

وی در ادامه به نقش هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ملت ما در فرمانبری از رهبری نقش آفرین هستند و قطعا وجود ایشان نعمت بزرگ الهی به حساب می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه