English

عبدالحسین کلانتری در نشست با دانشجویان:

پویایی دانشگاه‌ها به فعالیت تشکل‌ها بستگی دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: قطعا متعهدترین دانشجویان، اعضای تشکل‌ها و انجمن‌ها هستند که در تلاشند با کار گروهی در جهت حل مشکلات اقدام کنند.

پویایی دانشگاه‌ها به فعالیت تشکل‌ها بستگی دارد

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، عبدالحسین کلانتری شامگاه چهارشنبه در نشستی با حضور دانشجو یان فعال فرهنگی دانشگاه‌های استان ایلام با بیان اینکه جوانان دانشجو آینده‌سازان کشور هستند افزود: در میان جریان عظیم دانشجویی و حدود ۳ میلیون فعال این حوزه بدون شک متعهدترین دانشجویان و کسانی که در جهت حل مشکلات گام بر میدارند دانشجویان عضو تشکل‌ها، انجمن‌ها و... هستند که در تلاشند با کار گروهی قدم مهمی در جهت توسعه کشور بردارند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان عضو تشکل‌‌ها در جهت خودسازی گام بر می‌دارند گفت: پویایی، نشاط و سرزندگی دانشگاه به فعالیت‌های تشکل‌ها و انجمن‌ها بستگی دارد.

کلانتری با اشاره بر نقش و اثرگذاری جریان دانشجویی گفت: رهبر معظم انقلاب جوانان را میدان‌داران جامعه می‌داند و قطعا تحول در جامعه بواسطه جوانان صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی وزارت علوم در پایان با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا بخشی از اقدامات فرهنگی در دانشگا‌ه‌ها محدود شدند، بیان کرد: پس از حضوری شدن دانشگاه‌ها طبیعتا دوباره فعالیت‌های دانشجویی احیا خواهند شد و انشاالله شاهد فعالیت بیش از پیش دانشجویان خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه