English

سید حامد عاملی:

نشاط جامعه با حضور دانشجویان اتفاق می افتد

استاندار اردبیل گفت: نشاط علمی، فرهنگی و سیاسی با حضور دانشجویان اتفاق می‌افتد و دانشجویان با خلوصی که دارند، می توانند صادقانه عملکردها را نقد و بررسی کنند.

نشاط جامعه با حضور دانشجویان اتفاق می افتد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در نشستی سه ساعته با مسوولان تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل به مناسبت روز دانشجو گفت: دیدگاه‌های دانشجویان در حوزه‌های مختلف نشانگر آینده یک جامعه بوده و این باور و عقیده دانشجویان است که کشور را خواهد ساخت.

وی همکاری دانشجویان و مسئولان را در کنار هم، گامی برای خدمتگزاری بهتر به مردم دانست و بیان کرد: داشتن مسئولیت نیازمند سعه‌صدر و استفاده از نظرات مختلف برای رشد و تعالی جامعه بوده و در این راستا مسئولان استان نیز با نگاه عادلانه از نظرات مطالبه‌گرانه دانشجویان استقبال کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری دانشجویان گفت: دانشجو هر چه مطالبه‌گرتر باشد، به همان میزان گام بزرگی در راستای پیشرفت جامعه برداشته می‌شود.

عاملی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل، این اقدامات را گامی برای ایجاد آینده درخشان جوانان و دانشجویان عنوان کرد.

وی تحول خواهی در خصوص مدیریت و استفاده از توانمندی‌های مختلف را از جمله گام‌های اول در رفع مشکلات و حرکت به سمت توسعه عنوان کرد و افزود: استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در مدیریت‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای تحول خواهی و رفع مشکلات موجود انجام می‌شود.

استاندار اردبیل  با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان اظهار کرد: تمامی مشکلات مطرح شده با حضور روسای دانشگاه‌ها بررسی و نسبت به اتخاذ راهکارها برای حل آن اقدام می‌شود.

عاملی تاکید بر تشکیل مراکز رشد دانشگاهی و اندیشکده‌ها را یادآور شد و افزود: منظور از مراکز رشد منحصرا مراکز رشد فنی و مهندسی نبوده و  با ایجاد مراکز رشد علوم انسانی از ایده‌های نو در این حوزه نیز استقبال می شود.

در این نشست تعدادی از دانشجویان نظرات، پیشنهادها و مشکلات حوزه دانشجویی را مطرح کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه