English

در پنج ماهه اول سال جاری:

بیش از ۷۲۳ هزارتن کالا به عراق صادر شده است

مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت:در پنج ماهه نخست سال جاری مجموع صادرات از گمرکات استان ایلام به میزان 723 هزار تن به ارزش 370 میلیون دلار که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ دلاری 190 درصد و از نظر وزن 236 درصد رشد داشته است.

بیش از 723 هزارتن کالا به عراق صادر شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح اله غلامی مدیرکل گمرکات استان ایلام با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی به وزن 99 هزارتن به ارزش 32 میلیون و 255 هزار دلار از کل صادرات را شامل شده است، افزود:عمده کالاهای صادراتی شامل سنگ،کاشی، سرامیک، آهن آلات محصولات فلزی، تره بار، میوه، محصولات پتروشیمی و سنگ آهن بوده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی صادرات حدود 8100 میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: تعداد 27 هزارو 614 کامیون و تریلر وارد مرز مهران شده است و همچنین در این مدت تعداد  یکهزارو 290 کامیون حامل کالای ترانزیتی به وزن 34 هزارو 600 تن از مرز مهران به کشور عراق وارد شده است.

مدیرکل گمرکات استان ایلام با بیان اینکه در مبحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز در طول این مدت تعداد 11 پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال گردیده است، تصریح کرد:مجموع درآمدهای ملی و استانی گمرکات استان ایلام 73 میلیارد و 607 میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه رشد 75 درصدی را نشان می دهد.

غلامی خاطرنشان کرد:همچنین در طول پنج ماهه اول امسال تعداد 44 مورد انواع کالا از مسافران ورودی کشف و ضبط و در صورت ظن قاچاق به مراجع ذیصلاح جهت رسیدگی قضائی ارسال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه