English

روح اله غلامی:

تسریع در روند همکاری تجاری بین ایران وعراق ضرورت دارد

مدیرکل گمرکات استان ایلام برضرورت تسریع در روند همکاری تجاری بین ایران وعراق تاکید کرد و گفت:همکاری تجاری ایران و عراق در حال حاضر در مرز مهران مناسب است اما برخی موانع باعث شده است که برخی کارها به کندی صورت گیرد.

تسریع در روند همکاری تجاری بین ایران وعراق ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح اله غلامی در نشست مشترک مدیرکل گمرکات استان ایلام و رئیس گذرگاه مرزی زرباطیه عراق که در محل  محل سالن جلسات اداره کل گمرکات استان ایلام برگزار شد ، افزود: اقدام سریع در خصوص هماهنگی بیشتر در جهت تسهیل تجارت در مرز مهران ضروری است و بایستی مقامات عراقی در این خصوص همکاری بیشتری کنند.

وی اظهار داشت:عضویت عراق در کنوانسیون تیر و تسهیل ترانزیت، امکان احیای حمل یکسره کالا به عراق، افزایش امکانات طرف مقابل از جمله  دستگاه ایکس ری، سایر موضوعاتی بودند که مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

مدیرکل گمرکات استان ایلام تصریح کرد:همچنین در این نشست در خصوص اقدامات عراق در رابطه با بازارچه چنگوله  بحث و تبادل نظر شد و قرار شد رئیس گذرگاه مرزی عراق این موضوع را در بین مقامات عراقی مطرح کند و انتظار می رود که دولت عراق به این مهم توجه و هرچه زودتر آن را عملیاتی کند.

شایان ذکر است که صبح امروز مدیرکل گمرکات استان ایلام همراه با فعالان بخش خصوصی با رئیس گذرگاه مرزی زرباطیه عراق وهیات همراه در محل سالن جلسات اداره کل گمرکات استان ایلام دیدار و گفتگو کردند.

گمرک ایلام

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه