English

در سه ماهه نخست سال جاری:

بیش از ۴۴۳ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت: در سه ماهه اول سال جاری مجموعا بیش از 443 هزار تن کالا از مرز بین المللی مهران به کشور عراق صادر شده که در این راستا مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از واحدهای تولیدی مد نظر بوده است.

بیش از 443 هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، روح اله غلامی مدیرکل گمرکات استان ایلام با بیان اینکه ارزش این مقدار کالا صادر شده 208 میلیون دلار بوده است، افزود:مهم ترین اقلام صادراتی در این مدت مصالح ساختمانی، میوه و تره بار، محصولات پلاستیکی، صنعتی، شیشه جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی بوده است.

مدیرکل گمرکات استان ایلام به میزان صادرات محصولات کشاورزی از جمله صیفی جات اشاره و خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش 71 هزارو 300 تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش 19 میلیون و 600 هزار دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

غلامی با بیان اینکه در هفته گذشته جلسه ای با مدیران مرزی عراق در سالن جلسات گمرک استان برگزار شد و در راستای تسهیل تجارت بین دو کشور بحث و گفتگو شد و تصمیمات خوبی اتخاذ گردیده گفت:در حال حاضر تردد کامیون های صادراتی به مرز مهران در جریان و صادرات کالا بدون وقفه و مشکل خاصی در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه