English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جاده ای اصفهان در شهریور ماه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جاده های این استان در ماه جاری خبر داد.

افزایش ۲۰ درصدی تصادفات جاده ای اصفهان در شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  اصغر زارع  بیان داشت: میزان تصادفات جاده‌ای استان در شهریور ماه امسال حدود ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، میزان تصادفات جاده‌ای استان اصفهان در پنج ماه نخست سال نیز افزایش داشته است و به طور کلی میزان تصادفات برون شهری استان وضعیت خوبی ندارد و امیدواریم که این وضعیت کنترل شود و شهروندان اصول ایمنی را رعایت کرده تا میزان حوادث در راه‌های برون‌ شهری استان کاهش یابد.

وی در ادامه گفت: ما در روزهای پایانی شهریور ماه هستیم و با توجه به اتمام فصل تعطیلات، اکثر مسافران در حال بازگشت به شهرهای خود هستند و به همین دلیل میزان ترددهای برون شهری افزایش یافته و ورودی‌های کلان‌شهر اصفهان با تراکم ترافیک مواجه است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در حال حاضر سه دسته مسافر در راه‌های مواصلاتی استان تردد دارند؛ بخشی از مسافران در درون استان تردد می‌کنند و مبدأ و مقصد آن ها جزو مناطق استان است؛ بخش دیگری از مسافران در حال عبور از استان اصفهان هستند و بخشی هم مقصد آن ها یکی از شهرهای استان اصفهان است که امروز بیشتر با گروه آخر مواجه هستیم.

سرهنگ زارع درباره دلیل افزایش تصادفات خاطر نشان کرد: خواب‌آلودگی راننده بیشترین دلیل تصادفات است و حدود ۴۵ درصد از تصادفات استان به دلیل خواب‌آلودگی راننده رخ می‌دهد و در اکثر مواقع منجر به واژگونی خودرو و جان باختن مسافران می‌شود، انحراف به چپ نیز دومین دلیل عمده تصادفات است و در روزهای پایانی شهریور ماه اکثر تصادفات به این دلیل حادث شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که قوانین و مقررات را رعایت کنند و در صورت احساس خواب‌آلودگی، در پارکینگ‌های مجاز و مجتمع‌های خدمات رفاهی توقف کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه