English

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ ماموران انتظامی در سازمان اطلاعات این فرماندهی 2 نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان دستگیر شدند.

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار محمد رضا هاشمی فر بیان داشت: وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از ماموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت 2 نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب ماموران  در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر 2 متهم در یک عملیات دقیق و کاملا هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن با رفتار های قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه