English

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

دستگیری ۱۱ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 11 نفر فروشنده مواد افیونی با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات شاهین شهر خبر داد.

دستگیری 11 فروشنده مواد مخدر در  شاهین شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و  مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی در سطح محلات و پارک های شاهین شهر و پس از هماهنگی با مرجع قضائی اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این رابطه مأموران واحدهای مختلف انتظامی شاهین شهر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر طی دو روز گذشته در چند عملیات ضربتی موفق به دستگیری 11 خرده فروش مواد افیونی در محلات مختلف شاهین شهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 2 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص خرده فروشان محلات و پارک ها با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه