English

رئیس پلیس راه استان اصفهان:

سهم بالایی از تصادفات منجر به فوت شهریور ماه استان، رانندگان بی‌تجربه بودند

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: رانندگان بی‌تجربه، سهم بالایی از تصادفات منجر به فوت شهریور ماه راه‌های برون‌شهری استان را به خود اختصاص داده‌اند.

سهم بالایی از تصادفات منجر به فوت شهریور ماه  استان، رانندگان بی‌تجربه بودند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ زارع بیان کرد: متاسفانه برابر تجزیه و تحلیل‌های انجام شده تصادفات منجر به فوت شهریور ماه راه‌های برون‌شهری استان،  بیشترین سهم مربوط به رانندگان جدید و بی‌تجربه است که باید این رانندگان برای رانندگی در راه‌های برون‌شهری، مهارت‌های لازم را کسب کنند و اصرار به رانندگی در راه‌های برون‌شهری نداشته باشند.

 این مقام مسئول در ادامه درباره تصادفات به وقوع پیوسته استان اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز شاهد برخورد یک دستگاه سواری پراید با  ۵  سرنشین با یک دستگاه کامیون در محور حنا به پادنا سمیرم بودیم که بر اثر شدت تصادف ، ۴ نفر در صحنه تصادف و یک نفر در مسیر انتقال به بیمارستان جان باختند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان درباره علت تصادف نیز گفت: علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه انحراف  به چپ سواری پراید اعلام شده است.

سرهنگ زارع در پایان به رانندگان توصیه کرد : هنگام رانندگی در راه‌های دوطرفه از هرگونه انحراف و تجاوز به مسیر مقابل خودداری کنند، مگر در موارد سبقت مجاز و با رعایت ضوابط سبقت تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه