English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

اجرای طرح صدور گواهینامه موتور سیکلت در روستاهای اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط موتور سواران، از اجرای طرح صدور گواهینامه موتور سیکلت در روستا ها خبرداد.

اجرای طرح صدور گواهینامه موتور سیکلت در روستاهای اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: یکی از مهم ترین چالش های حال حاضر رانندگی در کشور، موضوع موتورسیکلت سواران و چگونگی الزام آنان به رعایت قوانین و مقررات است.

وی افزود: استفاده از موتورسیکلت به علت کم خرج بودن و سهولت برای تردد در سطح شهرها و روستاها ، بسیار پرطرفداربوده و تعداد زیادی از افراد خصوصا جوانان از این وسیله نقلیه استفاده می کنند ولی رعایت قوانین و مقررات و استفاده از کلاه ایمنی و عدم رانندگی با موتورسیکلت بدون گواهینامه از مهمترین مواردی است که مردم باید به آن توجه جدی داشته باشند .

رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان با اشاره به طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت در روستاها و حاشیه شهرها خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح ان شاء الله شاهد ارتقاء افزایش فرهنگ استفاده از موتورسیکلت در بین مردم خواهیم بود ضمن این که از کلیه موتورسیکلت سواران تقاضا داریم خود را ملزم و پایبند به مقررات راهنمائی و رانندگی نمایند تا شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات در این حوزه باشیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه