English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

جلوگیری از تردد ۹۰۰ خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از توقیف ساعتی و روزانه 900 خودروی حادثه ساز در راه های برونشهری استان طی مدت یک هفته گذشته تا کنون خبر داد.

جلوگیری از تردد 900 خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

سرهنگ اصغر زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه اجرای طرح های برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفته اخیر به صورت ویژه در دستور کار تیم های محسوس و نامحسوس پاسگاه های پلیس راه استان قرار گرفته است، گفت: از ابتدای این طرح تا کنون 900 خودرو به علت انجام تخلفات حادثه ساز، سرعت غیر مجاز، انجام 2 تخلف همزمان و سایر موارد توسط تیم های کنترل سرعت پاسگاه های پلیس راه استان متوقف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: اعمال قانون عدم استفاده از کمربند ایمنی در این هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته که این نشان از بی توجهی برخی از رانندگان و سرنشیان ، خصوصاً سرنشینان ردیف عقب خودرو به استفاده از کمربند ایمنی است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی نقش قابل توجهی در جلوگیری از مجروح شدن و یا فوت رانندگان و یا سرنشینان خودروها دارد اظهار داشت: به رانندگان و سرنشینان خودروها توصیه اکید می کنیم  که حتماً کمربند ایمنی خود را ببندند و به سرنشینانی هم که کمربند ایمنی خود را نمی بندند تذکر دهند که حتماً از این ابزار ایمنی استفاده کنند تا انشاء الله با حوادث ناگوار در جاده ها مواجه نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه