English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

وقوع ۲۲ درصد از تصادفات برونشهری اصفهان در پیچ ها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از سهم 22 درصدی تصادفات در گردنه ها و پیچ های جاده های استان طی تیرماه سال جاری خبر داد.

وقوع 22 درصد از تصادفات برونشهری اصفهان در پیچ ها

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: رانندگی در پیچ های تند و جاده های پر پیچ و خم نیازمند مهارت های خاص رانندگی است . رانندگان خواسته یا ناخواسته به هر حال روزی در سفرهای خود با جاده هایی با پیچ های تند روبرو می شوند که اگر مهارت لازم رانندگی در پیچ ها را نداشته باشند امکان به خطر انداختن جان خود و خانواده را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 22 درصد از تصادفات راه های برون شهری استان طی  تیرماه سال جاری در گردنه ها و پیچ ها رخ دادند گفت : لازم است رانندگان مهمترین نکته که سرعت مطمئنه در سر پیچ و داخل پیچ است را رعایت کنند تا از هرگونه واژگونی خودرو در سر پیچ ها جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم  در همه حال با سرعت مطمئنه رانندگی کننند چه در سر پیچ ها ، چه در جاده های کوهستانی و چه جاده های مسطح ، چرا که سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده می تواند در هر شرایطی خودرو خود را کنترل کرده و از خیلی از حوادث ناگوار جلوگیری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه