English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

اجرای طرح تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از افزایش حساسیت پلیس راه نسبت به تداوم طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی در راستای سفرهای تابستانه خبر داد.

اجرای طرح تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  اصغر زارع با اشاره به تصادفات سنگین ناوگان عمومی گفت : با توجه به شروع مسافرت های تابستانه و حجم تردد بالای ناوگان عمومی مسافربری در استان اصفهان و همچنین ایمنی و امنیت هموطنان عزیزمان ، طرح تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافربری در پلیس راه استان اصفهان آغاز شده است و در حال پیگیری است.

وی  افزود : ناوگان مسافربری عمومی اعم از اتوبوس های بین شهری و سرویس های داخل استانی و سرویس های کارخانجات ، کارگاه ها و شهرک های صنعتی ، به دلیل حمل مسافر به صورت گروهی و با تعداد بالا ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، لذا نظارت سنگین و دقیق بر روی این گروه بسیار مهم و ضروری است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در راستای افزایش تردد ناوگان مسافربری عمومی در تابستان طرح تشدید کنترل ناوگان مسافربری عمومی مصوب و اجرا گردید. در این طرح کنترل وسایل نقلیه مسافربری عمومی ، در مقابل پاسگاه های پلیس راه ، پایانه های مسافربری و ... و با استفاده از ماموران نامحسوس و گشت نامحسوس و یا با استفاده از سپهتن و دوربین های کنترل تخلفات صورت می-گیرد. در این طرح رانندگانی که اقدام به تخلف نمایند شناسایی شده و مطابق قوانین اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ زارع در خاتمه خاطر نشان کرد: انشالله با همکاری رانندگان عزیز و مسافران محترم سفر ایمن و سلامتی برایتان خواهیم ساخت. ضمناً مسافران محترم می توانند با استفاده از شماره تلفن 110 و یا سامانه پیامکی 110120 از طریق ارسال شماره پلاک وسیله نقلیه و گزارش کیفیت رانندگی راننده وسیله نقلیه مورد نظر ، به ما در جهت شناسایی رانندگان قانونمند کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه