English

اجتماع بزرگ ۱۲ هزارنفری دانش آموزان شیرازی در حرم شاهچراغ (ع)

اجتماع بزرگ ۱۲ هزارنفری دانش‌آموزان شیرازی، امروز مصادف با آخرین روز از دهه شهدای دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در سومین حرم اهل بیت برگزار شد.

اجتماع بزرگ ۱۲ هزارنفری دانش آموزان شیرازی در حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اجتماع بزرگ دانش آموزان شیرازی امروز ۱۴ آبان ماه همزمان با آخرین روز دهه شهدای دانش آموز با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار فارس و جمعی از مسئولان استانی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش امروز در اجتماع ۱۲ هزار نفری دانش آموزان شیرازی در آخرین روز بزرگداشت دهه شهدای دانش آموز فارس در حرم شاهچراغ (ع) گفت: این اجتماع گوشه‌ای از عظمت نظام تربیت اسلامی است نظامی که مهربانی و عطوفت را به دانش آموزان یاد داد به آنان یاد داد که نه ظالم باشند و نه مظلوم بلکه یار مظلوم باشند.

رضا مراد صحرایی افزود: پیام امروز دانش آموز این است که نسلی تربیت کنیم که مقابل شیطان ایستادگی کند، خواه امریکا باشد یا شیطان‌های کوچکی که در منطقه هستند.

وی ادامه داد: امروز از شاهچراغ نوری به دل دانش آموزان غزه تابانده می‌شود و آنان شما را می‌بینید و هر مدرسه، یک ایران کوچک و هر دانش آموز یک قاسم سلیمانی است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این اجتماع، اجتماع فرزندان روح اله و رهبر است که به گونه‌ای باشکوه به نام ایران و به احترام پرچم سرود می‌خوانند ادامه داد: امروز در سومین حرم اهل بیت، پیام دانش آموزان این است برای ساختن کشور، برای درنوردیدن قله‌ها علمی و فرهنگی آماده ایم.

صحرایی گفت: نور چشمان کشور دست مریزاد که دل شهدا را شاد کردید امروز این پرچم‌ها شهدا را شاد می‌کند و نشان داد که پیام آن‌ها به دست ما رسیده و ما آن را به نسل بعد می‌رسانیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان شیراز نشان دادند که به تنهایی می‌توانند برای کل دنیا پیام داشته باشند، دانش آموزان محصول انقلاب هستند انقلابی که غیرت، پیام اوست گفت: برای این نسل باید شکر بجای آورد، زیرا فهمیده‌ها در روز دانش آموز در یکایک مدارس کشور شکوفا می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دانش آموزان غزه می‌گوییم "ان مع العصر یسری" به زودی مظلومیت شما عامل پیروزی شما بر دشمن می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این راه افتخار آمیز شما قابل قیاس با هیچ انقلابی در هیچ جای دنیا نیست، پیام شما یک حرف ساده دارد که ما به قله نزدیک شده ایم و دل و جان ما پر از امید است و همه دانش آموزان نماد امیدند، امروز استکبار یک توطئه جهانی به راه انداخته و به دنبال ترویج ناامیدی است و شما این توطئه را خنثی کردید. دانش‌آموز ایرانی جهانی اندیش و وطن دوست است.

اجتماع بزرگ دانش آموزی +شیراز

اجتماع بزرگ دانش آموزی شیراز

اجتماع بزرگ دانش آموزی+شیراز

اجتماع بزرگ دانش آموزی+شیراز

اجتماع بزرگ دانش آموزی+شیراز

اجتماع بزرگ دانش آموزی شیراز

اجتماع بزرگ دانش آموزی شیراز

اجتماع بزرگ دانش آموزی شیراز

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه