English

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

امروز به برکت دفاع مقدس، کسی جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی نکرده بودیم، الان هر روز مورد تهاجم و جنگ بودیم و به برکت آن مجاهدت‌ها کشور ما بیمه شد و امروز کسی جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

 امروز به برکت دفاع مقدس، کسی جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی‌ فدا در همایش بازنشستگان و پیشکسوتان مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با بیان اینکه آبرو، عظمت و بزرگی ملت ایران را انقلاب به ما برگرداند، اظهار کرد:  قبل از انقلاب، عزت و شرف ما زیر چکمه‌های مستشاران خارجی  لگدمال می‌شد تا جایی‌که  ارتشبد قره‌باغی روزی که محمدرضا داشت از کشور فرار می‌کرد به او می‌گوید نمی‌شود در کشور بمانید؟ کسی که شاه ایران بود،  پاسخ می‌دهد؛ توصیه سفیر آمریکاست که چند روزی به مسافرت بروم.

وی افزود: نخبگان نظامی ما باید زیردست این مستشاران قرار می‌گرفتند و بدون اجازه آنها حق استفاده از تجهیزات را نداشتند. آمریکایی‌ها دوست دارند برگردند به همان دوران و همه توطئه‌هایی که علیه ما در این چهل ‌سال و اندی  رقم زدند، برای همین است.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس که یک نورانیت نسبت‌ به‌ این‌ چهل سال دارد، ما را به یک عزت بزرگی رساند که امام راحل وعده آن را به ما داد و آن اینکه، اسلام ابرقدرت‌ها را به زیر خواهد کشاند و پرچم اسلام بر قلل مرتفع به اهتزاز درخواهد آمد. در آن زمان خیلی‌ها این کلام امام خمینی رحمت‌الله‌علیه باورشان نمی‌شد، اما امروز شرایطش را می‌بینیم و زمزمه‌های آن از سراسر دنیا به‌گوش می‌رسد.

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا همچنین یادآور شد: در ابتدای جنگ به ما سیم‌خاردار نمی‌دادند، اما امروز سپاه برای سومین‌بار ماهواره به فضا ارسال می‌کند، امروز وقتی حریم هوایی ما را نقض می‌کنند، پهپاد گران‌قیمت آنها را سرنگون می‌کنیم و وقتی ملوان‌های آنها وارد آب‌های ما می‌شوند، آنها را دستگیر می‌کنیم و وقتی نفتکش‌های ما را سرقت می‌کنند، نفتکش‌های آنها را توقیف می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان( عج) تاکید کرد: به برکت همین ایستادگی و مقاومت، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: دوران بزن و دررو تمام‌شده و اگر یکی بزنید، ده تا می خورید.

سردار فدا با  بیان اینکه فرهنگ مقاومت امروز در دل ملت‌های منطقه گسترش یافته، تاکید کرد: همین دشمنانی که دنبال نابودی و تغییر رفتار و اندیشه ما بودند و حتی محدود کردن و جلو گیری از صدور انقلاب را در دستور کار داشتند، امروز در همه عرصه‌ها با شکست روبه‌رو شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: اگر در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی نکرده بودیم، الان هر روز مورد تهاجم و جنگ بودیم. به برکت آن مجاهدت‌ها کشور ما بیمه شد و امروز کسی جرآت نگاه چپ به ما را ندارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در پایان تاکید کرد: وظیفه ما این است که با دشمن مرز‌بندی کنیم و محکم در جبهه حق بایستیم و روحیه جهادی و انقلابی را حفظ کنیم، چون سربازی نظام و انقلاب بازنشستگی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه