English

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان( عج):

جبهه مقاومت امروز به تاسی ازدوران دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان( عج) گفت: اگر امروز جبهه مقاومت بارور شده و رزمندگان و مجاهدین اسلام در عزه اینطور به قلب دشمن می زنند به تاسی از دوران دفاع مقدس است.

جبهه مقاومت امروز به تاسی ازدوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رحمت اله صادقی در همایش پیشکسوتان و بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه استان اصفهان گفت:  ‌اگر امروز سپاه به یک نهاد و مجموعه ای که انقلابی ولایت مدار و بی نظیر از لحاظ معنویت در جهان شناخته می شود مدیون زحمات شما پیشکسوتان مجوعه نمایندگی ولی فقیه در آن است.

وی افزود:اگر این عقیدتی سیاسی   و تبلیغات و تا تایید صلاحیت ، نظارت  و برنامه های مذهبی و مراسم های دینی و اخلاقی است که معنویت و ولایت مداری را در سپاه و بسیج ارتقاء بخیشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یک بازنشسته به من می گفت زمانی که بازنشسته شدم اهمیت کار مجموعه نمایندگی ولی فقیه را شناختم و امروز در بیرون از سپاه اگر جایی مشغول به کار هستیم گاهی صدای اذان را نمی شنویم و گاهی آنقدر گرفتاری داریم که نماز اول وقت از ما فوت می شود و خیلی از توفیقات که در کلاس های عقیدتی و سیاسی کسب می کردیم از ما سلب شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تاکید کرد:  این تقدس که زمان دفاع مقدس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  سرایت کرده حاصل تلاش های شما و روحانیتی بوده که در دوران دفاع مقدس مجاهدت کردند.

وی با بیان اینکه شباهت های زیادی بین عاشورا  و دفاع مقدس  وجود دارد افزود: یکی از آن شباهت ها  تقدس است یعنی در دوران دفاع مقدس نماز، دعا، انس با قرآن،  توکل ، توسل و مجاهدت در راه خدا به اوج خودش رسیده بود و این را از عاشورا  الگو گرفته بود.

حجت الاسلام صادقی گفت:این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: ویژگی دوم ماندگاری دفاع مقدس است که هرچه از آن می‌گذرد انس و الگو گیری مردم و جوانان ما مانند عاشورا حراتش گرم تر می شود.

وی اثر گذاری را ویژگی دیگر دفاع مقدس  دانست که از عاشورا به ارث برداست و افزود: اگر امروز جبهه مقاومت بارور شده و رزمندگان و مجاهدین اسلام در غزه اینطور به قلب دشمن می زنند به تاسی از دوران دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه خاطر نشان کرد : یکی دیگر از ویژگی ها، غیرت و مردانگی بود که شباهت ویژه ای به عاشورا داشت و ما باید آن راحفظ کنیم غیرت در دین،  غیرت در ناموس، غیرت در کشور و تمامیت ارضی،  ما باید تلاش کنیم این غیرت همچون دوران دفاع مقدس الگو شود و به نسل های بعدی انتقال پیدا کند.

حجت الاسلام صادقی در پایان تاکید کرد: آن استاد دانشگاهی که دانشجویان خود را به مهاجرت تشویق می کند آن هنرمندی که در این مملکت مشهور شده اما از پشت به کشورش خنجر می زند آن ورزشکاری که حرمت پرچم کشور خودش را نگه نمی دارد نمادی از بی غیرتی  هستند اما آن رزمنده ای که با دست خالی گرسنه و تشنه در مقابل دشمن می ایستد تا به شهادت می رسد نمادی از غیرت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه