English

امام جمعه اصفهان:

عصبانیت و هراس دشمنان از الگو شدن بسیج برای دیگر کشور های منطقه است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشور های منطقه و سایر کشور های اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است.

 عصبانیت و هراس دشمنان از الگو شدن بسیج برای دیگر کشور های منطقه است

به گزارش خبرگزای موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولین بسیج استان که ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از اقدامات فرماندهان و آحاد بسیجیان استان با بیان اینکه ریشه بسیج در اعتقادات و بندگی خداست، تاکید کرد: باید برای ارتقاء بنیه اعتقادی بسیج جلسات اعتقادی مانند حلقه های صالحین را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری(حفظه الله) به بسیجیان توصیه فرمودند که اهل نماز شب باشند زیرا اگر بنیه اعتقادی بسیجیان تقویت شود و همه بسیجیان اهل مساجد و نمازشب شدند در میدان های دیگر نیز موفق خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه تشکیل بسیج معجزه امام راحل (ره)و الهام خداوند متعال به ایشان بود گفت: وقتی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند کسی گمان نمی کرد که این شجره طیبه چه برکاتی را برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

وی گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشور های منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشور های اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است و همه این موفقیت ها از برکات تصمیمی است که امام(ره) در آن زمان گرفت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در این دیدار با اشاره به اینکه در سال های اخیر سعی کردیم فعالیت های بسیج را به سمت مساجد و پایگاه های بسیج معطوف کنیم و همچنین با توانمند سازی و آموزش تلاش کردیم زمینه بهتری برای فعالیت پایگاه های بسیج فراهم کنیم.

سردار فدا با بیان اینکه محور خدمات اجتماعی بسیج را در محلات راه اندازی کردیم گفت: موفقیت بیشتر در این حوزه نیاز به همراهی دیگر دستگاه های اجرایی استان دارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: در بسیج استان با راه اندازی سامانه مهر کریمانه و با کمک پایگاه های بسیج خانواده های محروم و بی بضاعت در محلات را با هماهنگی کمیته امداد ، بهزیستی و سایر دستگاه های متولی شناسایی و سازماندهی کردیم تا در قالب های مختلف بتوانیم به این خانواده ها کمک کنیم.

وی در ادامه گفت: در محلات با محوریت پایگاه های بسیج آسیب های مختلف را شناسایی کردیم و برای بررسی و رسیدگی به دستگاه های مرتبط ارائه دادییم و خود ما نیز برای چند محله در قالب طرح کرامت به دنبال مقابله با آسیب های اجتماعی هستیم.

سردار فدا خاطرنشان کرد: ۱ میلون ۵۰۰ هزار بسته معیشتی ، ۱۴۰۰ جهیزیه، اهدا تبلت و لوازم تحریر به دانش آموزان محروم، آزادی ۱۴۰ زندانی و برگزاری کارگاه های خانواده و سبک زندگی از دیگر اقدامات بسیج در استان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)استان اصفهان  در پایان گفت: پایگاه های بسیج برای حفاظت میهن و امنیت پایدار در قالب دسته های رزمی سازماندهی شده اند و در کمک به نیروی انتظامی برای امنیت محلات و جلوگیری از نا امنی و سرقت گشت های رضویون در حال فعالیت هستند

سپاه صاحب الزمان و امام جمعه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه