English

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در همه عرصه‌های فضای مجازی دنبال شود

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: تجربه رویداد تولید محتوای دیجیتال با هدف استعدادیابی در فضای مجازی بایستی در سایر قسمت‌های بسیج هم دنبال شود.

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در همه عرصه‌های فضای مجازی دنبال شود

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال را یکی از مصادیق کشف استعدادها در بسیج نامید.

وی با اشاره به تجربه خوب برگزاری این رویداد در سال‌های قبل، از جوانان و نوجوانانی در عرصه سایبری سخن گفت که در دو رویداد گذشته پا به این عرصه بزرگ گذاشته و در فضای به وجود آمده در این رویدادها رشد کرده اند.

سردار فدا  اظهار کرد: برگزاری این برنامه‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص قوت در فضای مجازی است و این امر مهم امروز برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی ضروری است و باید به صورت جدی‌ در همه عرصه‌های فضای مجازی دنبال شود.

فرمانده سپاه استان اصفهان تأکید کرد: یقینا منتخبان این رویداد بزرگ بعنوان افسران جوان جنگ نرم در عرصه رسانه و فضای مجازی در مقابل مافیای رسانه ای استکبار، نقش آفرین خواهند بود.

سردار فدا ابراز امیدواری کرد؛ این مدل فعالیت ها و رویدادها علاوه بر فضای مجازی و عرصه دیجیتالی در همه قسمت‌های دیگر بسیج به منظور کشف استعدادهای نهفته در بین نوجوانان و جوانان پرشور ایران اسلامی دنبال شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان، طی ۴۸ ساعت رقابت فشرده و با نشاط بین شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه، رویدادی متفاوت و از جنس ابزار مورد نیاز برای جنگ امروز است، در مورد اهداف این جشنواره بیان کرد: در کنار رقابت تیم ها و انتخاب تیم های برتر، شناسایی ظرفیت ها و استعدادیابی جوانان علاقه مند به تولید محتوای دیجیتال یکی از اهداف این رویداد تخصصی است.

وی افزود: امسال در استان اصفهان همزمان با سراسر استان کشور؛ علاقه مندان حوزه تولیدمحتوا در رشته های: تولید نرم افزارهای ویژه تلفن همراه، بازی های ویژه تلفن همراه و پویانمایی در این رویداد شرکت می کنند.

سردار فدا اضافه کرد: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این رویداد که در روزهای پایانی آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد.

 فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان تصریح کرد: آیین اختتامیه این رویداد همزمان با جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران به صورت کشوری در تهران برگزار شده و علاوه بر تجلیل از برترین‌های فضای مجازی، برگزیدگان کشوری هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه