English

فرمانده انتظامی استان فارس؛

۲ قاتل فراری در درگیری با ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی استان فارس از هلاکت قاتل و برادرش که در مردادماه سال جاری همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود در شیراز خبر داد.

۲ قاتل فراری در درگیری با ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام بخش حبیبی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز، ماموران انتظامی قم با اخذ نیابت قضایی به پلیس اگاهی فارس مراجعه و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با همکاری نوپو یگان ویژه استان و کارکنان اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران زبده مطلع شدند که قاتل مسلح به سلاح کمری می باشد، ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و قصد ورود به منزل را داشتند که قاتل به همراه برادرش اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند.

سردار حبیبی تصریح کرد: پس از ۲ ساعت درگیری متقابل سرانجام قاتل و همدستش (برادرش) بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی به هلاکت رسیدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در پرونده متهم ۹ فقره سابقه کیفری از قبیل آدم‌ربایی، اراذل و اوباش، تهدید و رعب و وحشت، بر هم زدن نظم و امنیت عمومی، حمل سلاح و مهمات، قتل و... به چشم می خورد.

وی به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد که پلیس فارس به صورت قاطع و قانونی با هرگونه بی نظمی و ناامنی برخورد می کند.

گفتنی است این عملیات و درگیری ۲ ساعته با هدایت مستقیم سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه