English

همزمان با هفته دولت؛

۵۰ طرح عمرانی و خدماتی در اردستان افتتاح شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان، ۵۰ طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی با اعتبار هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان اردستان افتتاح شد.

۵۰ طرح عمرانی و خدماتی در اردستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امیر رضا نقش  در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگاران گفت: امروز همچنین آغاز عملیات ۲ طرح آبرسانی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد که در هفته دولت سال آینده شاهد بهره برداری آنها خواهیم بود.

وی بیان کرد: با توجه اقدام های خوبی که در این شهرستان آغاز شده در آینده اتفاق های خوبی رقم می خورد و شاهد توسعه و پیشرفت این شهرستان به عنوان یک شهرستان شاخص هم در موضوع صنعت و هم موضوع گردشگری خواهیم بود.

نقش گفت: در سال گذشته در سطح استان اصفهان ۴۳۲ واحد راکد و غیر فعال با پیگیری و حمایت هایی که صورت گرفت به بهر برداری رسید و به چرخه تولید بازگشت و استان اصفهان رتبه اول را در این زمینه کسب کرد.

این مقام مسئول افزود: همچنین در زمینه ارتقاء ظرفیت واحد های تولیدی که زیر ۵۰ درصد ظرفیت داشتند حدود یکهزار و ۴۰۰ واحد تولیدی ارتقاء ظرفیت پیدا کردند و بازهم در این زمینه اصفهان رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان اضافه کرد: در سال گذشته در استان اصفهان ۸۴۰ طرح سرمایه گذاری، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریال به‌ بهره برداری رسید.

افتتاح اردستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه