English

رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی:

رفع مشکل کبود شیر در خراسان رضوی تا آخر شهریور

رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی بیان کرد: به احتمال زیاد تا پایان شهریورماه مشکلات پیش‌آمده در این خصوص برطرف خواهد شد و با توجه به پیگیری‌هایی که داشتیم، کارخانه‌های مرتبط با صنایع پودر شیر فعال در حوزه مشهد به شدت مشغول انجام تولیدات خود هستند

رفع مشکل کبود شیر در خراسان رضوی تا آخر شهریور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید علی جعفری نژاد؛ رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مشکلات در خصوص کمبود شیر خشک تا پایان شهریور ماه در مشهد رفع خواهد شد.

جعفری نژاد افزود: به احتمال زیاد تا پایان شهریورماه مشکلات پیش‌آمده در این خصوص برطرف خواهد شد و با توجه به پیگیری‌هایی که داشتیم، کارخانه‌های مرتبط با صنایع پودر شیر فعال در حوزه مشهد به شدت مشغول انجام تولیدات خود هستند و احتمالا ظرف چند هفته آینده شیر خشک وارد بازار می‌شود و مشکلات برطرف خواهد شد.

رییس انجمن داروسازان استان خراسان رضوی تاکید کرد: بعید می‌دانم صادراتی صورت بگیرد و تا جایی که در جریان هستم با توجه به وجود مشکلی که در تامین شیر خشک داریم، جلوی هرگونه صادرات این کالا گرفته شده است.

وی متذکر شد: اعتباراتی به صورت جداگانه به انجمن داروسازان تخصیص داده نمی‌شود بلکه در خصوص داروهای خاص و بر حسب مورد، معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه می‌توانند درخواست دهند و سهمیه مازاد دریافت کنند.

جعفری نژاد اضافه کرد: در موارد خاص و داروهای خاص پیگیری‌هایی انجام می‌شود و هرساله این فرایند وجود دارد و ‌پیش‌بینی‌هایی در این مورد در نظر گرفته می‌شود تا برای ایامی مثل اربعین و ماه صفر به مشکلات کمبود دارو برنخوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه