English

مدیرعامل شرکت لبنیات رضوی:

آغاز عملیات اجرایی توسعه دامپروری آستان قدس رضوی

مدیرعامل شرکت لبنیات رضوی بیان کرد: این مجتمع با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۵۰ نفر و ۲۵۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم در منطقه‌های محروم و حاشیه نشین مشهد، نقش بسزایی در محرومیت زدایی خواهد داشت.

آغاز عملیات اجرایی توسعه دامپروری آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، دکتر آرش فرزاد نیا؛ مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنیات رضوی در خبری اعلام کرد: عملیات اجرایی توسعه مجتمع دامپروری ۵ هزار راسی آستانقدس رضوی آغاز شد.

فرزاد نیا این سخنان را در مراسم افتتاح مرحله جدید دامپروری آستان قدس رضوی ابراز داشت و افزود: این طرح جدید که در مرحله سوم توسعه است در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار اجرا می شود و پیش بینی شده است تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنیات رضوی ادامه داد: مرحله یک طرح توسعه مجتمع دام شیری کنه بیست رضوی، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ افتتاح شد، در این مرحله با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد تومانی عملیات اجرائی طرح توسعه ۵۰۰۰ راس دام مولد در منطقه عمومی کنه بیست رضوی در اراضی موقوفه رضوی آغاز شد.

وی تصریح کرد: این مجتمع با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۵۰ نفر و ۲۵۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم در منطقه‌های محروم و حاشیه نشین مشهد، نقش بسزایی در محرومیت زدایی خواهد داشت.

فرزاد نیا همچنین خاطرنشان کرد: این مجتمع همچنین بعنوان بزرگترین تولیدکننده شیرخام مخصوص شیرخشک نوزاد در کشور  محسوب می شود.

شایان ذکر است که: حجه الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستانقدس رضوی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای صنایع دامپروری و لبنی رضوی نیاز است تا با احداث و راه اندازی کارخانه شیر خشک و یا توسعه راه اندازی کارخانه‌های تعطیل انحصار تولید توسط چندکارخانه شکسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه