English

فرمانده یگان ویژه اصفهان خبرداد؛

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان

فرمانده یگان ویژه اصفهان از دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان خبر داد.

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار رضا نصیری اظهار داشت: به دنبال اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبنی بر حضور ۲ تن از قاتلان فراری که یک روزنامه نگار خوزستانی را در شهرستان ایذه استان خوزستان به قتل رسانده بودند در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر اصفهان، واحد رهایی گروگان این فرماندهی برای دستگیری این ۲ نفر به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از مراقبت و رصد دقیق محل اختفای این قاتلان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و هماهنگی با مقام قضائی در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفا قاتلان فراری حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی در محل ورود پیدا کرده و متهمان را دستگیر کردند.

نصیری با بیان اینکه این عملیات بدون هیچ گونه درگیری و آسیبی انجام شد، ابراز داشت: روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه توسط ۲ نفر سارق مسلح به قتل رسیده بود.

فرمانده یگان ویژه اصفهان با بیان اینکه مجرمان در حال طرح ریزی برای برهم زدن نظم و امنیت و ارتکاب سرقت مسلحانه مجدد در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان بودند، ادامه داد: با اقدام به موقع و ضربتی پلیس در چنگال قانون گرفتار شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه