English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در یک نزاع دسته جمعی فرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از 24 ساعت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر در گیری منجر به فوت، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 15 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یکدستگاه موتورسیکلت 3 ترکه با 4 نفر در محل  درگیر شده  و پس از مصدوم کردن این افراد به وسیله چاقو از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان داشت: هر 4 فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده  و 3 نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بودند در بیمارستان بستری شدند.

سرهنگ بساطی گفت: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی ضاربان آغاز کرده و در کمتر از 24 ساعت موفق شدند  محل اختفای آنها شناسایی  و هر 3 ضارب  را دستگیر کردند که یکی از متهمان در تحقیقات صورت گرفته  به ارتکاب قتل اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه  قاتل و سایر ضاربان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و راهی زندان شدند بیان داشت: کینه جوئی و انتقام گیری های شخصی از عمده ترین عوامل نزاع و درگیری بوده که نهایتا منجر به ضرب و جرح و یا قتل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه