English

امام جمعه رشت:

دشمن گستاخانه در برابر دین خدا ایستاده است/تقدیر از حضور عاقلانه مردم در عزاداری های محرم

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: گیلانیان در اجتماعات گسترده حسینی بویژه عاشورا و تاسوعا نقشه‌های دشمنان را عاقلانه برهم زدند لذا قدردان آگاهی مردم هستیم.

دشمن گستاخانه در برابر دین خدا ایستاده است/تقدیر از حضور عاقلانه مردم در عزاداری های محرم

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: دشمن مردم را هدف قرار داده است و اینک به طور مشهود و گستاخانه در برابر توحید، دین خدا و قرآن ایستاده است.
وی ادامه داد: دشمن می‌خواست مردم برای امام حسین (ع) سیاه نپوشند، نذری ندهند و از هر آنچه رنگ‌ و بوی دین داشت مردم را برحذر داشتند؛ اما مردم، هیات‌های مذهبی و مداحان عاقلانه نقشه‌های دشمنان را برهم زدند.
آیت الله فلاحتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در اجرای دین و آئین به فکر رای آوری نباشند و مساله عفاف و حجاب را به دقت بررسی کنند.
وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: باید هنجارشکنان و خطاکاران برای آرامش مردم به آنان معرفی شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان رژیم صهیونیستی را رو به زوال دانست و آتش زدن قرآن را به آنها نسبت داد.

گفت و گوی پر رنگ مردم و روحانیت در سطح شهر رشت
آیت الله فلاحتی ادامه داد: الحمدالله عرصه روز به روز برای قدرت ظاهری صهیونیست تنگ می شود و رو به نابودی خواهند رفت.
وی در ارتباط با رابطه مسلمانان با غیر مسلمانان نیز گفت: روابط اجتماعی و سیاسی با غیر مسلمانان باید عادلانه و بدون دلبستگی باشد.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر آشناسازی ۱۵۰ هزار پزشک با طب ایرانی اشاره کرد و این تصمیم را بسیار مثمر در کاهش بیماری و درمان عنوان کرد.
آیت الله فلاحتی همچنین از نقش دولت در خرید مازاد برنج گیلان قدردانی کرد و خواستار اهتمام دولت به وضعیت برنج امسال شمال شد.

گفت و گوی پر رنگ مردم و روحانیت در سطح شهر رشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه