English

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

پیگیری و مساعدت به بیش از ۱۳ هزار درخواست مردمی

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: درسفر دور اول ریاست محترم جمهوری به استان مرکزی در ۳۰ تیر سال ۱۴۰۱ این نهاد تعداد ۱۳۵۸۳ درخواست مردمی دریافت شد.

پیگیری و مساعدت به بیش از ۱۳ هزار درخواست مردمی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مجید مومنی افزود: این درخواستها توسط حوزه حمایت و سلامت و همکاران و مددکاران پیگیری و ضمن مساعدت، پاسخ لازم در سامانه سامد ثبت و کمیته امداد پر مخاطب ترین و بیشترین حجم درخواست های مردمی را در بین دستگاهها به خود اختصاص داده و موفق به کسب تقدیر نامه شد. 

وی اظهار داشت: با دریافت اعتبار بلاعوض سفر، به تعداد ۷۰۱۷ نیازمند دارای درخواست با دریافت شماره حساب مجزا، بالغ بر ۱۴۸ میلیون تومان مساعدت به صورت بلاعوض انجام شد. 

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه گفت: با توجه به تلاش فراوان امداد جهت ارائه خدمات غیرحضوری با بارگزاری و شروع کار سامانه امداد هوشمند در ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۰ ضمن تشکیل کارگروه جهادی سامانه امداد هوشمند، مددکاران با بازدید میدانی به درب منازل و ثبت ویرایش کلی پرونده حمایتی خانوار در سامانه امداد هوشمند و سایر همکاران حوزه حمایت و سلامت با بازرسی، کنترل عملکرد و راستی آزمایی طی دو ماه به صورت فشرده و کار جهادی موفق به بازنگری تعداد ۴۵۶۳۳ پرونده خانوار مددجویی در سامانه امداد هوشمند شدند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه