English

تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح ملی مسکن استان یزد تا هفته دولت

استاندار یزد گفت: اشاره به تایید نهایی درخواست حدود 49 هزار و 500 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان، اظهارداشت: تاکنون حدود 15 هزار و 500 نفر از این متقاضیان به پروژه ها متصل شده و از وضعیت اجرای واحدها مطلع هستند.

تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح ملی مسکن استان یزد تا هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فاطمی استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد گفت: تلاش برای تکمیل و تحویل ۲ هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن استان یزد تا هفته دولت انجام می شود‌  

فاطمی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی متقاضیان طرح ملی مسکن در استان گفت: تلاش خواهیم کرد تا ۲ هزار واحد مسکونی در هفته دولت تکمیل و تحویل مردم شود. 

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات مناسبی در حوزه زمین و مسکن رقم خورده است، اظهارداشت: یزد؛ رتبه اول واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و رتبه پنجم واگذاری کلی زمین را در بین استان های کشور به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به تایید نهایی درخواست حدود 49 هزار و 500 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان، اظهارداشت: تاکنون حدود 15 هزار و 500 نفر از این متقاضیان به پروژه ها متصل شده و از وضعیت اجرای واحدها مطلع هستند. 

فاطمی افزود: مقرر گردید در قالب یک سازوکار مشخص، اطلاعات مربوط به واحد‌های مسکونی سایر متقاضیان، به آنها ارسال و به نوعی از بلاتکلیفی و چشم انتظاری رهایی یابند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه