English

استاندار یزد خبر داد:

طراحی سایت نهضت ملی مسکن در بخش سرچشمه زارچ/ نهضت ملی مسکن در مجومرد دنبال می شود

استاندار یزد در پی سلسله بازدیدهای خود از طرح های مسکن ملی در استان یزد از طراحی سایت نهضت ملی مسکن در بخش سرچشمه زارچ خبر داد.

طراحی سایت نهضت ملی مسکن در بخش سرچشمه زارچ/ نهضت ملی مسکن در مجومرد دنبال می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد از طراحی سایت نهضت ملی مسکن در بخش سرچشمه زارچ خبرداد و اضافه کرد: در شهر مجومرد شهرستان اشکذر نیز سایت نهضت ملی مسکن دیده شده که کارهای مربوط به آماده سازی آن در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکنِ در دست اجرا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در شهرستان یزد، گفت: این پروژه ها بسیار خوب و با کیفیت ساخته شده و بخشی از آن در هفته دولت و بخشی از آن تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود.  

استاندار یزد همچنین به سفر به شهرستان مهریز جهت بازدید از پروژه های نهضت ملی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان مهریز پیشرفت قابل قبولی دارند.

وی با اشاره به تحویل پروژه 174 واحدی مهریز به مردم به صورت ویلایی در سال گذشته، اظهارداشت: ظرف چند ماه آینده حدود 320 واحد مسکونی به صورت ویلایی و نیمه ساز به مردم تحویل می شود.  

استاندار یزد همچنین به سایت جدید نهضت ملی مسکن شهرستان مهریز اشاره و خاطرنشان کرد: این سایت 1600 واحدی، ظرف چند ماه آینده آماده سازی، نهایی و تحویل مردم می شود.    

فاطمی همچنین با اشاره به افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به 550 میلیون تومان، اضافه کرد: امید است با توجه به افزایش سقف تسهیلات، شاهد افزایش سرعت اجرای پروژه ها و ایجاد انگیزه بیشتر در مردم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی