English

امام جمعه شیراز:

مردم شیراز در دهه ولایت غوغا کردند/ این شهر، شهر امیرالمومنین است

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه مردم شیراز در دهه ولایت غوغا کردند، گفت: عشق مردم به مولای مومنان و نیت خالص و پاک مردم باعث شده بدخواهان شهر شیراز متوجه شوند که این شهر، شهر امیرالمومنین است.

مردم شیراز در دهه ولایت غوغا کردند/ این شهر، شهر امیرالمومنین است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیام اینکه غدیر از اعیاد بزرگ است که باید همواره با عظمت گرامی داشته شود، افزود: امروز به برکت ولایت امام علی و اولاد معصومین آن حضرت، نا امیدی در اذهان کفار، منافقین و جریان‌ها صهیونیستی مسلط شده و متوجه شده اند تا زمانی که مردم با این عظمت غدیر را گرامی می‌دارند؛ هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.

خطیب جمعه شیراز ادامه داد: این کار بزرگ را باید ادامه داد تا ولایت به دست صاحب اصلی خود، امام عصر برسد.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه مردم شیراز در دهه ولایت غوغا کردند، افزود: عشق مردم به مولای مومنان و نیت خالص و پاک مردم باعث شده بدخواهان شهر شیراز متوجه شوند که این شهر ،شهر امیرالمومنین است.

امام جمعه شیراز به حضور باشکوه مردم در ورزشگاه حافظیه برای برپایی جشن عید غدیر اشاره کرد و گفت: ورزشگاه حافظیه ظرفیت حضور مردم را نداشت که لازم است مدیران و وزیر ورزش و جوانان تدبیری کنند و هرچه سریعتر ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس را راه اندازی کنند تا سال آینده جشن عید غدیر با حضور باشکوه‌تر مردم برگزار شود.

وی با اشاره به سالروز فرمان سال ۱۳۱۴ رضا شاه در کشف حجاب، یادآور شد: ایرانیان مسلمان و پیرو مکتب توحیدی دست از این مکتب نکشیدند و امروز نیز خود مردم برای نقش بر آب کردن نقشه دشمنان در گرفتن حجاب و عفاف از بانوی ایرانی وارد میدان شدند.

آیت الله دژکام بیان کرد: یکشنبه آینده ولادت امام موسی کاظم (ع) است که سه فرزند این امام بزرگوار در فارس هستند و باید خود را صاحب جشن فرض کرده و با شکوه تمام برگزار کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: تا مردم ایران پایبند ولایت هستند استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با برپایی باشکوه جشن‌های غدیر یاس و ناامیدی بر دشمن مستولی شده است.

در حاشیه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شیراز نمازگزاران عقد اخوت بستند و مراسم عمامه گذاری جمعی از طلبه‌های جوان شیرازی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه