English

به دنبال جذب دانش‌آموزان بازمانده و تارک تحصیل در هرمزگان هستیم

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از بررسی روند اجرایی طرح شهید محمودوند و تعیین وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سامانه خبر داد.

به دنبال جذب دانش‌آموزان بازمانده و تارک تحصیل در هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حوریه حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به توسعه عدالت آموزشی اظهار کرد: آموزش و بهره مندی از آموزش‌های یکسان و باکیفیت حق همه کودکان است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش با راه‌اندازی سامانه‌ای تحت عنوان طرح شهید محمودوند زمینه دسترسی آسان‌تر به کودکان بازمانده و تارک تحصیل را فراهم کرده است. 

معاون آموزش ابتدایی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: جای بسی امیدواری است که با تلاش و کوشش‌های فراوان کارشناسان استانی، منطقه‌ای و راهبران آموزشی تا کنون ۲۴۴ نفر از کودکان بازمانده از تحصیل شناسایی و به چرخه آموزش بازگردانده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تابستان موقعیت خوبی برای شناسایی گروهی است که تاکنون به دلیل عدم اطلاعات صحیح موفق به شناسایی نشده اند، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویان این گروه نیز شناسایی و آماده ورود به مدرسه خواهند شد و امیدواریم با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی تا رسیدن به نتایج مطلوب و جذب حداکثری این کودکان تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه