English

افزایش ۴۰ درصدی جذب نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ در هرمزگان

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از افزایش بیش از ۴۰ درصدی جذب ماده ۲۸ در سال جاری خبر داد.

افزایش ۴۰ درصدی جذب نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در نشست شورای معاونین اداره کل اظهار داشت: اکثر معلمانی که نسبت به رتبه‌بندی خود معترض هستند، در صفحه شخصی خود در سامانه my.medu.ir نسبت به اعتراض اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از امروز ۱۹ فروردین رسیدگی به شکایات شروع می شود، افزود: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا معلمان معترض به حق خود برسند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: کارگروه‌های تخصصی برای معلمان در هر دوره آموزشی تشکیل شده و تلاش می‌شود تا حق هیچ معلمی ضایع نشود.

وی افزود: رتبه‌های یک و دو را بررسی می‌کنیم و اگر در بررسی مجدد رتبه‌ها افزایش یابد، این موضوع را به وزارت خانه ارجاع می‌دهیم و با توجه به مستندات در وزارت بررسی می‌شود.

قویدل در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انسانی نقش مهمی در توسعه‌ی فرهنگ سازمانی مثبت و بهبود تعامل و بهره‌وری کارمندان ایفا می‌کند و هم‌چنین سلامت روانی آنان و توسعه‌ی فردی‌شان را بر عهده می‌گیرد؛ اظهار داشت: معلمان سرمایه های بی بدیل آموزش و پرورش هستند و دستگاه تعلیم و تربیت بدون معلم معنا ندارد.

قویدل بیان داشت: در آزمون ماده ۲۸ جذب نیرو، سهمیه استان هرمزگان در رشته آموزش ابتدایی  ۴۱۷ نفر است که  ۲۵۶ نفر مرد و ۱۶۱ زن خواهد بود و در اداره آموزش‌وپرورش استثنایی نیز استان هرمزگان ۵۲ نفر سهمیه دارد که ۵۰ نفر مرد و ۲ نفر زن خواهند بود

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه این آزمون را سازمان سنجش برگزار می‌کند، افزود: کسانی که در خرید خدمات آموزشی، سرباز معلم و یا در مدارس غیردولتی دو سال با آموزش‌وپرورش همکاری داشته‌اند بدون توجه به رشته تحصیلی می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

قویدل اذعان داشت: پس از آن آزمون، برای مقطع متوسطه در رشته‌های دبیری و هنر ‌آموزی  نیز برای استان هرمزگان ۵۳۳ سهمیه شامل  ۳۸۷ مرد و  ۱۴۶ زن  جذب خواهیم کرد.

وی گفت: سهمیه برای رشته‌های امور تربیتی و مراقب سلامت نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در راستای بومی گزینی در ادامه ابراز داشت: بومیان می‌توانند سه نقطه را انتخاب کنند که  ۷۰ درصد  آزمون علمی و ۳۰ درصد مصاحبه  در جذب آنان تأثیر دارد.

قویدل افزود: ۳ برابر ظرفیت جذب، برای مصاحبه دعوت خواهد شد و در مجموع امسال ۱۰۰۲ نفر از طریق ماده ۲۸ جذب آموزش‌وپرورش استان هرمزگان شده یا می‌شوند که نسبت‌ به پارسال بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی