English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

شناسایی و انهدام باند سارقان زورگیر در هرمزگان

با تلاش همه جانبه و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی قشم یک باند ۴ نفره سارقان زورگیر و اخاذ در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و انهدام باند سارقان زورگیر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اخاذی و زورگیری در این شهرستان، پیگیری موضوع را دردستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تلاشهای بی وقفه شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک باند ۴ نفره سارقان زورگیر و اخاذ را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان خانم با ترفندی خاص افراد مالباخته را به داخل منزل استیجاری کشانده و سپس با حضور و مداخله دیگر اعضاء باند وبا تهدید و ارعاب اموال همراه آن‌ها، شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه و پول‌های نقد وکارتهای بانکی را سرقت می کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های علمی بعمل آمده به چند مورد زورگیری از شهروندان در شهرهای قشم و بندرعباس اعتراف کردند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه اعضاء این باند با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، بیان کرد: در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان تصاویر متهمان جهت شناسایی دیگر شاکیان و مالباختگان احتمالی رسانه‌ای می‌شود، لازم است شهروندانی که توسط این افراد و با این شیوه از آنها اخاذی شده در اسرع وقت جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی قشم مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه