English

انتقاد امام جمعه بندرلنگه از اختلافات اعضای شورای شهر

امام جمعه بندرلنگه گفت: یکی از موضوعاتی که دامن‌گیر مردم شده اختلافات اعضای شورای شهر است که دود آن فقط به چشم مردم میرود، دست از این اختلافات بردارید و برای مردم کار کنید.

انتقاد امام جمعه بندرلنگه از اختلافات اعضای شورای شهر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه باید کارهای فرهنگی به اطلاع مردم رسانده شود تا بدانند که در سطح جامعه چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: تمام اموال ادارات مال بیت المال است و باید سود آن به مردم هم برسد، متاسفانه کارهای ما شعار زدگی است و عمل در آن به چشم نمی خورد، باید از این کار ها پرهیز کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر دستگاه های دولتی برای رفاه و آسایش مردم گام بردارند چقدر لذت بخش است، عنوان کرد: بندرلنگه از داشتن خط واحد محروم است پس همه پای کار بیایند و دردهای های را مردم برطرف کنند.

امام جمعه بندرلنگه در ادامه افزود: وضع نظافت در سطح شهر نامناسب است و صدای مردم به آسمان رسیده، هیچکس هم جوابگو  نیست؛ چرا باید در کوچه و پس کوچه های این شهر پر از زباله باشد.

وی تصریح کرد: سطل های زباله چرخ ندارد، فرقی نمی‌کند مردم زباله های خود داخل سطل یا بیرون از سطل زباله بریزند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در ادامه یادآور شد: یکی از موضوعاتی که دامن‌گیر مردم شده اختلافات اعضای شورای شهر است که دود آن فقط به چشم مردم میرود، دست از این اختلافات بردارید و برای مردم کار کنید.

امام جمعه بندرلنگه اظهارداشت: متاسفانه هرچه فریاد میزنم ولی هیچکس پاسخگو نیست، تا کی باید این مسائل عنوان شود و این حرکت ها به غیر از بار معکوس هیچ چیزی بدست نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه