English

فرماندار تایباد:

خرید تضمینی ۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان تایباد

فرماندار تایباد عنوان کرد: مرکز خرید گندم تایباد روزانه ظرفیت ذخیره سازی افزون بر دو هزار و ۲۰۰ تن گندم را دارد و شهرستان تایباد به لحاظ سطح زیر کشت جایگاه سوم و در تولید، رتبه دوم را در سطح خرسان رضوی از آن خود کرده است.

خرید تضمینی ۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی دونده فرماندار تایباد در خبری اعلام کرد: طی ۱۷ روز گذشته، ۲۲ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شد و این میزان خرید گندم در تایباد در قالب، دو هزار و ۲۵۰۲۲ هزار تن گندم تضمینی در تایباد خریداری شد محموله است.

دونده در ادامه افزود: هم اکنون سه سیلوی مکانیزه و یک سوله سرپوشیده با ظرفیت ۴۷ هزار تن برای خرید تضمینی گندم در این شهرستان پیش بینی شده است پیش‌بینی می‌شود از مجموع ۹ هزار هکتار سطح زیرکشت گندم در این منطقه، حداقل ۲۸ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و ذخیره‌سازی شود.

فرماندار تایباد همچنین تاکید کرد: در بازه زمانی خرید محصول گندم در شهرستان تایباد، خوشبختانه تاکنون موردی از "سن‌زدگی" در این محصول مشاهده نشده است و ۱۰۰ درصد محصول گندم قبل از خرید نهایی تحت آزمایشات این بخش قرار می‌گیرد.

وی متذکر شد: در راستای حمایت از تولید و دسترنج کشاورزان، امسال این محصول به صورت شبانه‌روزی در شهرستان تایباد از کشاورزان خریداری می‌شود و امید است با تامین اعتبارات صورت گرفته، پرداختی وجوه گندم خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن به حساب گندمکاران واریز شود.

دونده در خاتمه یادآور شد: مرکز خرید گندم تایباد روزانه ظرفیت ذخیره سازی افزون بر دو هزار و ۲۰۰ تن گندم را دارد و شهرستان تایباد به لحاظ سطح زیر کشت جایگاه سوم و تولید، رتبه دوم را در سطح خرسان رضوی از آن خود کرده است و سالانه افزون بر ۲۵ هزار تن گندم برای تامین آرد شهرستان تایباد نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه